Na ik vond wel dat er goede episodes tussen zaten, waarbij het spel snel en scherp was. Ze moeten alleen wel wat meer op positie gaan spelen want dat kost ze echt veel kracht.
Vind het wel terecht dat Lieke eruit gehaald werd. Je ziet haar totaal niet deze wedstrijden.
M’n vriend wordt zo geïnterviewd over Lineth Beeresteyn, hij is haar trainer geweest, super tof haha
Ja lief mens is t! Hard gewerkt ook voor waar ze nu is
Super tof! Ze zei ook dat ze slecht had geslapen na de goal. Steeds herhalen e.d.
Kijkt iemand? Ik hoop echt dat engeland wint. En ben benieuwd wat voor soort spel het vandaag word
Ik ben net aan het kijken vlak voor het doelpunt. Wat was dat voor gekke situatie trouwens? Ook dat tuffen op die engelse. Ik hoop ook dat Engeland wint!
Jaaa mega vreemd! Wel hilarisch dat ze met zn allen op de doellijn staan en dat ie er dan alsnog in zit haha. Zal wel weer een vuil spelletje worden idd, begint goed. Je zou toch eigenlijk gewoon gedisqualificeerd moeten worden na 3 van dit incidenten die niks met voetbal te maken hebben.
Ja ik hou echt totaal niet van zulk spel. Ga gewoon voetballen en niet van zulke walgelijke acties doen. Vind dat diskwalificeren eigenlijk wel een goede inderdaad.
Hoop dat we straks van Kameroen af zijn!
Nou wat er nu dan ook weer gebeurt, echt wtf.
Inderdaad ja! Is niet te hopen in ieder geval.
Aiaiai nu gaat het echt gevaarlijk worden denk ik.
Dat scheelde weinig voor Kameroen… gelukkig maar, want ik gun het ze niet
Wat een wedstrijd zeg. Zo onsympathiek.
Vond Noorwegen-Australië gisteren echt een heerlijke wedstrijd trouwens. Leukste tot nu toe.
Ik vind brazilie best verrassend eigenlijk
Ja ik ook! Zeker tegen het thuisland.
Spannend!!
Ah ergens hoop ik dat Brazilië nog scoort. Ik vind Frankrijk zo tegenvallen.
Ik hoop eigk dat Spanje wint vandaag omdat iedereen er zo van overtuigd is dat de VS wereldkampioen worden