Jaaaaaaaaaaa
Ik vind Berenstein ook echt goed
Wat doet die Lieke nou? Speelt echt als een natte krant.
Ik vind dat Beerensteyn echt goed invalt
Denk dat er veel verdediging naar Lieke gaat. Dat er best wel een focus op ligt van de tegenpartij.
Snap echt niet waarom ze Spitse er nog in laten staan, geen enkele bal van haar kwam aan.
En ik vond Martens enorm passief? Ze wacht tot ze de bal krijgt en als ze m dan verspeeld gaat ze er verder ook niet meer achteraan?
Ze spelen ook met dezelfde meiden als 2 jaar geleden. Die meiden zijn allemaal zeker van hun basisplek, denk dat sommigen daar echt extreem lui van worden omdat ze toch weten dat ze noet gewisseld worden.
Ik denk dat het niet lang duurt tot roord er eens in staat. In de basis.
Ik weet het niet. De bondscoach is in interviews te horen wel erg gesteld op deze basis. Ze gaat niet snel schuiven heb ik het idee.
Ze zei net wel dat jill veel beter is aan het spelen.
Weet iemand waar ik nu kan kijken? Had me verheugd op een zondagavondje maar blijkbaar zend nos het niet uit?
Ik kijk het via de NOS app.
Respect voor die keeper van chili. Het had wel al 5/6-0 kunnen zijn
Waarom zijn er morgen 2 wedstrijden tegelijk?
Om niemand een voor of nadeel te geven.
Het zijn de laatste wedstrijden van de groepsfase. Als je dan eerst team A en B laat spelen en vervolgens C en D, dan hebben C en F voordeel doordat ze de uitslag van A en B weten, en dus precies weten welke uitslag ze zelf moeten spelen om een bepaalde positie in de poule te bereiken
Dankje! Ik had geen idee
Weet je dan ook tegen wie NL moet als ze eerste of tweede worden? Of iig tegen welke poule ze moeten spelen?
als NL 1e wordt, moeten ze tegen Engeland of Japan (2e groep D)
als NL 2e wordt, moeten ze tegen VS of Zweden (2e groep F)
Merci!! Zweden of Vs zou wel zwaar worden denk ik? Ik heb ook echt zo weinig verstand van het vrouwenvoetbal hahaha
Ik denk inderdaad ook dat VS of Zweden zwaar wordt, maar ik ga er vanuit (hoop) dat ze 1e worden in hun groep.