WK met forumpoule

Oh fuck

Goedzo meit

1 like

Yess

Zitten jullie normaal met een EK of WK voor de mannen ook altijd in de kroeg? En nu? Ik zit thuis maar ergens voelt het toch stom. Snap niet waarom ik niet even mensen heb gevraagd om ergens gezellig met z’n allen te kijken.

3 likes

Godver jongens ik heb t niet meer

Ja idd Same ik ook.

1 like

Ja ook thuis. Maar ik vind het wel fijn dat mn vriend ook lekker mee zit te brullen tegen de tv

1 like

Pffff, ik kan het niet meer aan hoor

Ik ga, als Nederland in de finale staat, zondag wel in een kroeg kijken waarschijnlijk maar dat is meer omdat er sowieso feest in mijn dorp is op dat moment

1 like

Nederland moet op de Duitse manier winnen.

Laatste minuut.

4 likes

Vijf minuten :dizzy_face:

1 like

Ik wil geen laatste minuut verhalen horen. Nog steeds een trauma van Ajax - Tottenham :sob:

4 likes

Met wk mannen keek ik iedere wedstrijd met een groep vrienden, met een deel van die groep ga ik niet meer om.
Kijk nu als ik kijk met een vriendin die echt alle wedstrijden volgt en zitten nu ook in een café. Collega’s kijken deze westrijden ook vaak samen :). Mis het bij sommige wedstrijden wel maar de tijden zijn vaak ook kut.

ik ook, nog altijd niet verwerkt!
Hopelijk lukt het de dames wel

1 like

Aahhhhhhhhhhkuttt

Ahhhh neeeeee bijna

Gvd SCOOR NOU

Dit wordt m

2 likes

Jezus wat een spanning. Kan het niet meer aan. Ben wel een beetje verliefd op Van de Donk. Ik vind haar echt tof (en een hele mooie uitstraling hebben).

En ja, ik ontdek nu dit topic was.

6 likes

Dit wordt m!

1 like