Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Ik hoop dat Ron er uit gaat anders begin ik bang te worden dat hij de mol is…

3 likes

Nah die Ron hoeveel hersencellen heeft hij? Ik wil echt niet dat hij de mol is want zo kut dan

7 likes

Ellie waar kun jij nou moe van zijn, hele tijd bezig met die sloten

3 likes

als hij er lang in blijft is hij het sowieso want anders kan hij echt niet zo lang blijven hahahaha

4 likes

Ron kan toch echt niet de mol zijn? Dat zou er veel te dik bovenop liggen. Volgens mij is hij gewoon niet zo sterk in spellen Haha

11 likes

Nah de mol heeft er toch niks aan om niet deel te nemen aan het spel, die kan veel meer doen als hij wel los os

4 likes

Dat zou er echt te dicht boven op liggen idd.

Maar dit is mega makkelijk mollen, als je gewoon niet alle briefjes geeft die je in je zak hebt?

Wat zit Ron verdacht te doen, denk niet dat de mol in aflevering 3 al zoiets zou zeggen.

Ik heb wel te doen met Ron hoor #prayforRon

3 likes

Haha ja hij weet niet meer waar het geld is :upside_down_face:

Verhoor door agent Lust.

15 likes

Ik oook vind het best sneu, tis al kut genoeg als je het spel niet goed uitvoert en dan gaat ook nog eens iedereen tegen je schreeuwen :frowning:

2 likes

Aahh Jeroen wat een geweldige kandidaat-molactie haha, heerlijk

6 likes

Mmmmm geloven we dit of niet

Wat een slap verhaal dit van Jeroen

Ik vergeet deze gast steeds. Lees hier pas dat hij Jeroen heet. Vandaar wss

2 likes

Wahahaha kerellll je kunt niet liegen

Oh ben ik naief dat ik dit geloof? Als mol zou hij dit nevernooit aan ellie vertellen

Huh ik heb het even gemist, heeft Jeroen tijdens het spel geld gepikt en in zijn jas gestopt? Waarom?

Hahah wel slim van Jeroen om dat briefje achter te houden :joy: zou trouwens ook niet durven te liegen tegen politieagent Ellie

1 like