Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Ach ik heb iig mijn poule gewonnen.

Dit soort bespreekafleveringen zijn ook altijd alsof je als vreemde naar een groep vrienden in de kroeg zit te luisteren.

3 likes

Ik moet zeggen dat ik Rob losser vind dat in al die afleveringen :joy:

10 likes

Ik dacht dus aan het begin van het seizoen dat ik heel erg een crush op Rob zou gaan krijgen, maar het is Miljuschka geworden :joy:

24 likes

Nou het mag van mij wel wat minder opvallend.

1 like

Maar wie weet heeft Rob wel zieke acties gehad maar is dat natuurlijk niet te zien geweest. Dus wie weet was ie wel heel goed. Maar dat gaan we zien (of op de site dus :unamused:)

Ik sta met rob op de foto (op oerol) en dat realiseerde ik me echt pas halverwege dit seizoen :joy:

2 likes

Tot aflv 9 gewoon echt niet ondekt! Chapeau, wat knap.

7 likes

Ben benieuwd naar de molacties, want vond hem echt zo’n nietszeggend persoon.

1 like

Hahahah ik ben geen molloot hoor, maar ik vind het leuk als het degene is die niet iedereen verwacht. Misschien ben ik raar. :joy:

Buiten de kandidaten om dan.

Ja leuk die tekens maar is dat uitgezonden?

2 likes

Oke waar zijn de molacties?

1 like

Haha met die vazen was wel leuk

3 likes

Deze montage is wel echt vaag
Gewoon even concreet

4 likes

hij heeft er niet voor gezorgd dat er zo weinig geld is verdiend dat was gewoon de productie

5 likes

Ohhh gelukkig! Ik dacht al, als dit het was

Qua molacties precies wat ik had verwacht als het Rob bleek te zijn :roll_eyes: niksss. Daarom was het ook lastig dit jaar

1 like

Nou wow wat een molacties. Volgens mij is niks daarvan uitgezonden

1 like

Ik vind het zo jammer! Ben blij dat de voorstelling in de bios niet doorging, want dan was ik gewoon die zaal uitgelopen :joy:

Ik vind Rob eigenlijk best wel aantrekkelijk de camera in kijken zo aan het einde met dat molboekje :hot_face:

15 likes