Where yo memes at? #2

22 likes

19 likes

Ik mis bij die meme “your favourite song was Bill Clinton - No sexual relations”

34 likes

Geen meme maar wel schattig :pleading_face:

A deer entered a Colorado store. The store owner gave him some chocolate chip cookies. The deer left the store and returned after half an hour with all his family members 😍

pic.twitter.com/Ak1boMoEmG

— The Feel Good Page ❤️ (@akkitwts) July 4, 2020
11 likes

Hoezo geef je een hert koekjes :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

34 likes

36 likes

49 likes

61 likes

NMSVPE

30 likes

Dames en heren, daar ben ik weer met een nieuwe Leo meme :heart: :heart: :

70 likes

53 likes

De eerst gevaccineerde

52 likes

27 likes

46 likes

54 likes

Is het niet gewoon een grapje

Ik ken helaas veel mensen die voor de lol woorden verkeerd uitspreken en heb me laten vertellen dat dat humor is.

4 likes

@kali Ja klopt, ze zegt later op Twitter dat er in haar huishouden regelmatig woorden met opzet verkeerd uitgesproken worden, voor de lol.

Er zijn trouwens genoeg koks die woorden echt niet kunnen zeggen. Rudolph van Veen vind ik een held maar ik ga elke keer een beetje dood van binnen als bij het over vanielje of meepol sijrup heeft.

5 likes

Dat doet me denken aan Martine van 2WMN, die doet dat vaak om diezelfde reden. Dat ze een incestgroninger was, dat ze een ‘goedgevulde aars’ had, en allerlei spreekwoorden die niet klopten.

Er was vroeger een Britse kok op tv, hij is inmiddels overleden en ik kom even niet op zijn naam, maar hij sprak vanilla altijd uit als vanillaaaaaaaah. Met heel veel passie zeg maar :sweat_smile:

2 likes