Weggeef-topic

Ik ga even meten of het past in mijn mini-appartement, zo ja wil ik ‘m graag van je overnemen!

Mag ik misschien H&M baci di dama?

Hij is helaas te groot, of eigenlijk te breed voor mij. Helaas!

Maat M en het is een tussenjas. Je hoeft van mij alleen de verzendkosten te betalen.

3 likes

Heeft iemand interesse in een paar oude HBO Toegepaste Psychologie boeken? 4 jaar geleden gekocht toen ik destijds aan mn eerste jaar begon, maar studeer ondertussen Neuropsychologie dus ik heb niet zo veel meer aan “de lerende professional” en dat soort gedoe. Weet niet precies welke het zijn maar wel een paar over uiteenlopende onderwerpen zoals oa CCT (Coaching Councelling & Training) en Preventie enzo. Zal straks even kijken welke het precies zijn

Heel mooi! Ik wil hem wel tegen verzendkosten van je overnemen :blush:

2 likes

Oke, ik stuur je wel even een privé bericht! :slight_smile:

1 like

Welke wil je nog van King? Ik heb Dr sleep(engels) en joyland(NL). Beide gelezen maar in goede staat! :slight_smile:

Ik bericht je later even hierover als ik mij wat beter voel!

Jumpsuit van H&M paar jaar terug, maat 38. Ik heb nu maat 40/42 en pas deze niet. Paar keer gedragen. Is nauwsluitend. Hier heeft T.ara verb.on hem aan.

Samenvatting

https://www.instagram.com/p/p9PTT7AyOu/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=3mdi3njkz5sp

https://www.instagram.com/p/pwKlSBgyDb/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=tzkm5p4bs9zh

Gele kanten jurk van H&M. Gedragen. Maatlabel is eruit, schat maat 36/kleine 38. Nauwsluitend.

Jeansshort van H&M, pas deze niet meer. Maat 38, low. Gedragen.

Jeansjasje van H&M, pas ik niet meer. Kort model. Gedragen.

Mag allemaal voor verzendkosten weg.

Mac mini strobe cream in pinklite. Niet zeker of het door de brievenbus past

Maat 36, amper op gelopen.

@xMillieeee ik heb wel interesse in de jumpsuit en het broekje!

Prima! Stuur je een pb?

Ik heb onlangs deze bikini ontvangen via Zaful.com. Echter was een maat M mij te klein. En retourneren een bitch. Zelf draag ik broekmaat 36 (of 27 in jeans) en heb cupmaat 75C. Heb je maat 34 en cup kleiner of gelijk aan B? Dan pas je hier waarschijnlijk wel in. Vind je deze bikini ook nog een leuk? Stuur me dan een berichtje en dan ben ik al blij indien je de verzendkosten betaald!

(Wat een leuke verkooptekst :sweat_smile: )

11 likes

Niet mijn maat, maar vind m wel super leuk!

De bikini is vergeven!

1 like

Ik heb wel interesse als je deze nog hebt!

Ik zou glazuur van Lisette Jonkman wel van je over willen nemen!

Ik heb eigenlijk wel interesse in alle boeken als dat zou mogen, tenzij iemand een hele grote voorkeur nog voor een heeft natuurlijk. :hugs: