Echt meermalen achter elkaar gekeken en steeds hardop gelachen, hoe hij zo zelfgenoegzaam uitlegt waar die hippe afkorting voor staat
Ik hoop dat deze rent free in mijn hoofd blijft wonen
Ik houuuu van dit filmpje. Idd dat hoofd van haar zo van ik weet dit en jullie niet hahaha hoe dan
We komen tot de achtste finaaaale, 't is absoluut het maximale, dit is ons niveau, en dat is wel prima zo.
We zijn er weer bij en dat is priiiii-maaaaa.
Hahaha hoe ze erbij kijkt.
Maar is het nu echt versees?
Bedankt!
Haha hoe komt ze er op.
Zoveeeel dingen uit dit topic zijn te herkenbaar haha
Mijn vriend en ik gebruiken altijd deze als we willen zeggen dat iets heel veel is. Dus als iemand (heel) veel zegt gaat mijn hoofd dit doen
En deze ook echt vaker dan gezond is, moet het dan ook even hardop doen
En de laatste; dit was op mijn middelbare school zoân hype dat als iemand âbroodjeâ of âwitteâ zegt, het in mijn hoofd 10 x herhaald wordt (vind dit filmpje alleen echt niks eigenlijk). Ook als ik iemand in het openbaar hoor zeggen âben je doofâ moet ik altijd hieraan denken.
Ik kan dit echt niet meer horen, heb de laatste 3 wedstrijden van Engeland met mân Engelse vriend in een Engelse pub gekeken (hier in Groningen weliswaar) en nu komt dat lied me echt de neus uit ben er nog niet over uit waar en met wie ik de finale ga kijken
Is wel goedkoper
Make landscaping total again!!!
Alles van Bo Burnham.
Holland hier, Holland daar, Hans Klok vermalen tot tartaar.
Holland hier, Holland daar, Braakhekke is bijna gaar.
Damn deze heb ik echt al lang niet meer gehoord.
Beetje huilen dat kopspijkers 17 jaar geleden voor het laatst op televisie was.
Omg zo lang geleden??? Voel me echt oud nu
Ik heb nog ergens een dvd (!) liggen met het cabaret van Kopspijkers. Dat was zo leuk altijd