Wat woont er rent-free in je hoofd?

Echt meermalen achter elkaar gekeken en steeds hardop gelachen, hoe hij zo zelfgenoegzaam uitlegt waar die hippe afkorting voor staat
Ik hoop dat deze rent free in mijn hoofd blijft wonen

4 likes

Ik houuuu van dit filmpje. Idd dat hoofd van haar zo van ik weet dit en jullie niet hahaha hoe dan

6 likes

We komen tot de achtste finaaaale, 't is absoluut het maximale, dit is ons niveau, en dat is wel prima zo.

We zijn er weer bij en dat is priiiii-maaaaa.

:rage:

4 likes
3 likes

Hahaha hoe ze erbij kijkt.

Maar is het nu echt versees?

Nee.

Voila!

2 likes

Bedankt!
Haha hoe komt ze er op.

1 like

Zoveeeel dingen uit dit topic zijn te herkenbaar haha :laughing:

Mijn vriend en ik gebruiken altijd deze als we willen zeggen dat iets heel veel is. Dus als iemand (heel) veel zegt gaat mijn hoofd dit doen

En deze ook echt vaker dan gezond is, moet het dan ook even hardop doen :sweat_smile:

En de laatste; dit was op mijn middelbare school zo’n hype dat als iemand ‘broodje’ of ‘witte’ zegt, het in mijn hoofd 10 x herhaald wordt (vind dit filmpje alleen echt niks eigenlijk). Ook als ik iemand in het openbaar hoor zeggen ‘ben je doof’ moet ik altijd hieraan denken.

3 likes

Breathe out
so I can breathe you in :heart:

1 like

IT’S COMING HOME, IT’S COMING HOME, FOOTBALL’S COMING HOME.

Ik kan dit echt niet meer horen, heb de laatste 3 wedstrijden van Engeland met m’n Engelse vriend in een Engelse pub gekeken (hier in Groningen weliswaar) en nu komt dat lied me echt de neus uit :face_vomiting: ben er nog niet over uit waar en met wie ik de finale ga kijken

3 likes

Never forget

4 likes

Lijkt op deze sekstoy

2 likes

Is wel goedkoper :thinking:

Make landscaping total again!!!

Alles van Bo Burnham.

Holland hier, Holland daar, Hans Klok vermalen tot tartaar.
Holland hier, Holland daar, Braakhekke is bijna gaar. :musical_note:

1 like

Damn deze heb ik echt al lang niet meer gehoord.

1 like

Beetje huilen dat kopspijkers 17 jaar geleden voor het laatst op televisie was. :cry:

2 likes

Omg zo lang geleden??? Voel me echt oud nu

Ik heb nog ergens een dvd (!) liggen met het cabaret van Kopspijkers. Dat was zo leuk altijd

Nou die blijft inderdaad voor altijd rent free in mijn hoofd :broken_heart:

Ik heb de hele aflevering weer gekeken, echt genieten wel, vooral die confrontatie aan het eind

1 like