Deze komt regelmatig naar boven. Vandaag toevallig nog.
Ăltijd als iemand zegt âhet is een mooie dagâ, denk ik er achteraan ââŠvoor de doodâ
âlekker wrap, lekker tasticâ
En laatst hoorde ik ergens dat 't de schuld van de rabobank was en dan denk ik meteen aan probleemwijken de Den Bosch editie
God, Oud Zuid, maar echt. Elke keer als ik ergens Bloemendaal lees gaat mijn hoofd âWE ZIJN VIER LEUKE JONGENS UIT DE STREEK VAN BLOEMENDAALâ en dat al twaalf jaar lang
Ik zeg ook te pas en te onpas âvraag het niet aan mij, ik ben met pensioenâ
of uit Fairly Odd Parents: Cosmoâs âOPNIEUW!â uit die aflevering dat ze horloges hadden die je terug de tijd in brachten. of âWERELDOVERHEERSINGâ in de stem van die kakkerlakken. kan daar ff geen filmpjes van vinden maar daar kom ik ook nooit meer vanaf
Ja hier is 't inmiddels ook brokhoooooooolie
Och ja, Fransje is hier ook al jaren present.
Innerlijke kracht van Spongebob
heel slecht filmpje maar ja haha
en ook uit Spongebob âhoekandathoekandathoekandatâ
Zo hebben mijn zus, broer en ik tijdens een zomervakantie toen we rond de 10 waren de Tiny toons grote vakantiefilm bijna dagelijks gezien. Daar komen nog heel veel oneliners vandaan die we nog vaak gebruiken.
Haha, bij mij komt deze regelmatig terug:
En deze komt ook vrij vaak voorbij:
Po-ta-toes. Boil em, mash em, stick em in a stew.
ahaha ik was het bestaan hiervan vergeten ik ga stuk
@Takkie geen idee, gifjes lukken bij mij ook niet
@Hufflepunk ojaa âvraag het niet aan mij, ik ben met pensioenâ moet ik ook vaak aan denken
Dit denk ik vaak voor ik een avond ga drinken ofzo (maar nu dus bijna nooit)
En huisbaas bob ook ja. Ook die âhÚÚâ of âwerreke voor je geldddâ
En ik heb ook vaak van âtoen was geluk heel gewoonâ dat stukje in mân hoofd dat iemand zegt âje weet wat dit betekent?â Met zoân handgebaar. Maar ik keek dat nooit, dat komt puur en alleen omdat dit rent free bij mân vriend in zân hoofd zit en hij het vaak gebruikt.
^ dit dus, maar dit is denk ik de eerste keer dat ik het fragment ook echt zie (ik vind het ook helemaal niet grappig)
Ja die uit de hand lopen foto gebruikte ik zo vaak in pre corona life r.i.p.