Wat staat er onder jouw ctrl v

Michèle Lacroix

Ik zocht Thibaut Courtois op en onder controverse staat dan zijn ruzie met Kevin de Bruyne omdat de toenmalige vriendin van Kevin vreemd was gegaan met Courtois en ik wou alles ervan weten. Ze hebben nu allebei een andere relatie. Die vriendin met een of andere granenhandelaar en Kevin met Michèle Lacroix dus.

Hier vind je bovendien het naaiatelier, de ovens en de smederij van Los Conejos Bravos, waar je je hart laat spreken met je handen. Puur voor jezelf of gewoon voor iedereen: dit jaar kun je ook meezeefdrukken aan meterslange doeken ter decoratie van het majestueuze bos.

stukje van de DTRH site

Cardi b, bad bunny & j balvin : i like it

1 like

FWG 15

Moest dit opzoeken in de CAO haha

Medieval concept of natural order (as applied to companion animals)
In medieval times (Christianity), man had an unique position in nature which is the concept of natural order. With a distance between animals and human.

• Aristotle: humans have an intellectual soul – animals don’t
  • Judaeo – Christian concept: humans are created by god, animals to serve humans
    To get closer to god the distance from animals needed to be enlarged. It was ‘not done’ to have an affectional band with these animals. People had cats (devil, hard to domesticate) and dogs (employee).

studeren voor ethiek :pensive:

Het Superdikke Indie Zomerboek – Indian Summer
Met verhalen van Tjeerd Langstraat, T.M. Zaan, Sanne Hillemans, Paul Kater, Melanie van Garderen, Liz Hartevelt, Mariëlle Brouwer, Jos Kremers, Frenkie Teijzirb, Yvonne van Beek, Ursula Visser, Lynn Robin, Wilma Wuite, Chams Najée, Jeroen Mulder en Simone Lucchesi, is dit hét zomerboek wat je mee op vakantie wil nemen! Geniet deze zomer van maar liefst 16 zomerse verhalen, in verschillende genres, geschreven door de geweldige indie-auteurs van The Black Sheep Indie. Oh, en hadden we al gezegd dat het boek GRATIS te downloaden is?

https://theblacksheepindie.com

249.02.1018

ALS JE EEN PUIST ZIET BIJ IEMAND ANDERS, MOET JE DIE UITKNIJPEN – OF – JE MOET ALTIJD SLAPEN IN EEN BED VOL CHEESE ONION CHIPS

3 likes

Dino
8798132

dus…

1 like

Je bestelling van PharmaMarket wordt vandaag tussen 10:51 en 11:51 bezorgd*

(Mooi niet dus, de bezorger kwam wel langs maar had mijn pakje niet in zijn busje :rage:)

Een rekeningnummer

3STMWT017211509

spannend wel

DKNY Intimates
MODERN LIGHTS - Shapewear - black

(het ziet er gek uit en een ingenaaide string leek me ook a-relaxed dus ik zocht meningen)

el número de personas que quieren alquilar una casa disminuye cada año. la mayor disminución se da en el grupo de 18 a 24 años.

Moet een spaans werkstuk maken maar gebruik de hele tijd de Deepl Translator

UC712870621CN

Spannend, geen idee waarvan.

Loverboys gebruiken sexting voor chantage

Haha :sweat_smile: Scriptiemateriaal jongens (krantenartikel)

2 likes

Mensen die zelf als donor zijn geregistreerd moeten voorrang krijgen als zij zelf een orgaan nodig hebben (uitgezonderd mensen die vanwege hun slechte gezondheid geen donor kunnen zijn):

• wilde deze interessante stelling uit het je moet kieze topic even voorleggen aan een vriendin die zorgethicus is