Wat staat er onder jouw ctrl v

Haha voel me een beetje een influencer nu :grin:

1 like
3 likes

NP_056973.2 mediator of RNA polymerase II transcription subunit 15 isoform b [Homo sapiens]
MDVSGQETDWRSTAFRQKLVSQIEDAMRKAGVAHSKSSKDMESHVFLKAKTRDEYLSLVARLIIHFRDIH
NKKSQASVSDPMNALQSLTGGPAAGAAGIGMPPRGPGQSLGGMGSLGAMGQPMSLSGQPPPGTSGMAPHS
MAVVSTATPQTQLQLQQVALQQQQQQQQFQQQQQAALQQQQQQQQQQQFQAQQSAMQQQFQAVVQQQQQL
QQQQQQQQHLIKLHHQNQQQIQQQQQQLQRIAQLQLQQQQQQQQQQQQQQQQALQAQPPIQQPPMQQPQP
PPSQALPQQLQQMHHTQHHQPPPQPQQPPVAQNQPSQLPPQSQTQPLVSQAQALPGQMLYTQPPLKFVRA
PMVVQQPPVQPQVQQQQTAVQTAQAAQMVAPGVQVSQSSLPMLSSPSPGQQVQTPQSMPPPPQPSPQPGQ
PSSQPNSNVSSGPAPSPSSFLPSPSPQPSQSPVTARTPQNFSVPSPGPLNTPVNPSSVMSPAGSSQAEEQ
QYLDKLKQLSKYIEPLRRMINKIDKNEDRKKDLSKMKSLLDILTDPSKRCPLKTLQKCEIALEKLKNDMA
VPTPPPPPVPPTKQQYLCQPLLDAVLANIRSPVFNHSLYRTFVPAMTAIHGPPITAPVVCTRKRRLEDDE
RQSIPSVLQGEVARLDPKFLVNLDPSHCSNNGTVHLICKLDDKDLPSVPPLELSVPADYPAQSPLWIDRQ
WQYDANPFLQSVHRCMTSRLLQLPDKHSVTALLNTWAQSVHQACLSAA

(aminozuursequentie voor schoolopdracht)

3 likes

Van alle afbeeldingen bezit voor Barthes alleen de foto het vermogen letterlijke informatie over te brengen zonder deze te vormen met behulp van discontinue tekens en transformatieregels, zoals dat bijvoorbeeld het geval is met de tekening, die ook in haar denotatieve staat gecodeerd is. Op dit niveau is bij de foto de relatie tussen de betekenden (signifiĂ©s) en de betekenaars (signifiants) er geen van ‘trans­formatie’, maar wel van ‘registratie’. Barthes stuurt vlug bij, waardoor andermaal duidelijk wordt dat de foto geen bood­schap zonder code is, maar bekeken wordt als een boodschap zonder code, omdat in de fotografie de code minder dan in alle andere afbeeldingen aanwezig is.

Ach, je moet iets op je dinsdagavond toch?

Tja, hadden we dat vroeger maar geweten dat dat zo handig ging

2 likes

Haha dit had ik gekopieerd van iemand hier op het forum, voorals ik ooit naar Porto wil:p

Superleuk dat je naar Porto gaat! Ik ben er vorig jaar ook 3 nachten geweest en ik vond het een hele leuke stad, niet gigantisch groot dus niet het gevoel dat je van alles moet zien/doen

Mercado Do Bolhao is een markt in een heel oud gebouw, je kan daar van alles eten/drinken voor hele kleine prijsjes en is heel veel te zien! Vond ik erg leuk, niet heel toeristisch

Zou ook zeker een portproeverij doen, wij zijn bij Taylor’s geweest. Heel mooi pand en ook de tuin is supermooi aangelegd en lopen pauwen rond. Zit aan de andere kant van de Douro. Maar er zijn heel veel porthuizen dus zou zeker een kijkje nemen

Verder als je van wijn houdt, bestel dan vinho verde. Drinken de portugezen veel en is een heel frisse witte wijn met een laag alcoholpercentage en een beetje een bubbeltje. Superlekker!

Wij hebben het lekkerste broodje gegeten bij Casa Guedes. Zorg dat je er voor 1 uur bent want daarna staat er een rij tot buiten op straat. Broodje schapenkaas is echt geweldig daar!

De bus naar het strand is ook heel makkelijk en goedkoop, vonden wij ook leuk om even te zien! Als me nog iets te binnenschiet laat ik het weten. Veel plezier in ieder geval!

1 like

tatoeages

Recensie: Listen to Your Heart

Ohh cooliee maar
 en dan een adres

12.2. Instrumentalisme

Metajuridica, wat een feest
 :rolleyes:

LX444307904NL

Bij mij staan deze erin voor dikker haar te krijgen :’)

7 billion presidents

image

Spotify

2 likes

https://www.artfido.com/hilarious-images-that-will-make-you-laugh-if-you-grew-up-in-the-1990s/

Ik wist niet dat er een tv serie gemaakt werd van LOTR :grinning:

O man ik herken ze allemaal!

1 like