85x112x98 cm
Goed product, moeilijk in een normale drogisterij
Elders moeilijk verkrijgbaar, op internet dus wel!!
Ro! Zou jij vandaag en woensdag of anders dinsdag en donderdag onze planten
Ik heb maandag postpakketje op de bus gedaan en het is nog steeds bij PostNL. Heel erg irritant dit.
Ook heel irritant: dat mijn koptelefoon van 4 maanden oud kapot is gegaan.
APA91bGxOPWCH-qJb6Ll5CkxdoBmnELybKi8hsJBe7GxjpHQi6b1IKurFIEfw4. NaQHWTnzyB78dlTZenn72f_ecF5b7wbE4nfRsw7eBYg9laYmb4sDE9yvSKeE1Ax2E0qgXAV9Wdiqk1
https://www.blokker.nl/p/joseph-joseph-nest-multifuncionele-maatcupjes-8-stuks/1377760
Maatbekers die ik iemand heb aangeraden #nospon
Meid ik snap je kapsel nietā¦ je hebt aan de voorkant een soort van pony, maar in elke vlog probeer je dit achter je oren te doen, maar daar is het te kort voor. Wat resulteert in 1000 keer aan je haar zitten tijdens een vlog. Ook je achterkant snap ik even niet, al die korte haren aan de achterkant die naar boven vliegen, of zijn dat allemaal afgebroken haren door het blonderen?
(stond onder vlog van Noor en moest hardop lachen āmeid ik snap je kapsel nietā en heb dit toen doorgestuurd naar een vriendin)
83787887531
ziet er lekker uit!
Onder mijn ctrl V staat een insta-naam van een vriendin.
Kwaliteit is zeer goed, denk zal donkerder over tijd, als slechte kwaliteit sieraden. En de soort decoratie is zeer fragiel. In algemene, een dag diarree zal doen, maar om te dragen geen goede.
Hahaha zoān automatisch vertaalde review op aliexpress.
Ik was meteen IKWILDITETEN en nu teleurgesteld dat het geen recept was en nu ga ik het recept zoeken. Ziet er zo lekker uit
Quesadillas zijn sowieso echt geweldig! Ik varieer met allerlei vullingen!