Wat maakte je vandaag aan het lachen?

Dat ik lekker heb kunnen zwemmen en genieten van mijn bikini. Ook al heb ik mijn streefgewicht nog niet behaald.

11 likes

Toen een jongen keihard op zijn bek ging net. Ik vond hem toch een etter

1 like

Zo hysterisch hahaha

5 likes

Er zijn er nog meer: https://www.boredpanda.com/piecomic-john-mcnamee-comics/?cexp_id=11540&cexp_var=3&_f=featured

14 likes

Niks

image

13 likes

Oke toch gelachen vandaag

1 like

10 likes

Mijn vader vertelde vandaag een verhaal over een collega waar ik om moest lachen omdat ik het helemaal voor me zag:

Die collega werkte eerder bij een zonnepanelen bedrijf en kwam dus bij mensen thuis om die panelen aan te sluiten. Hij was dus op een dag bij een man thuis. Tijdens de pauze gingen ze koffie drinken bij die man, maar de koffie was schijnbaar ERG vies. Op een gegeven moment liep die man (waarvan het huis is) even naar de keuken. De collega van mijn vader pakte zijn kans en wilde de koffie door het raam (dat al open stond) naar buiten gooien. Op het moment van gooien breekt zijn kopje en dus net op het moment dat die man zich weer omdraait valt het kopje dus buiten kapot en heeft die collega alleen nog het oor van het kopje in zijn handen :joy::joy::joy:

27 likes

Bij de kringloopwinkel stond onder het genre spanning het boek ‘Trouwen voor Dummies’

13 likes

Was even weggeweest en toen ik bij de voordeur aankwam, kwam mn kat ook net thuis, maar met een opgezette rug en een enorm dikke staart. Dus ik verwachtte een of andere vervaarlijk uitziende hond
 liep er een Rob Geus Kind langs. Binnenpretje hoor.

28 likes

Hahahaha. Mijn schoonzus heeft ook een beetje een RGK en elke keer als die hier over de vloer is laat een van mijn katten zich de hele dag niet zien. Wat zijn dieren toch intuĂŻtief he.

5 likes

De manier waarop mijn ‘date’ opstond uit bed vanochtend :joy:. #hadjebijmoetenzijn

Iemand in de trein moest om zichzelf lachen. Ze liet bijna haar telefoon vallen en schrok heel erg. Daar moest ze om lachen. Ik vond het moment niet grappig op zich maar het feit dat ze om zichzelf kon lachen.

9 likes

Vandaag nog niet gelachen.
Maar gisteren moest ik hard lachen om een gesprek met mijn broertje over poep. We haalden een herinnering naar boven dat we vroeger samen in bad zaten en hij poepte dan wel eens in het bad en dan dreven er dus allemaal van die kleine keutels rond. En toen werd ik pissig en ben uit bad gestapt en toen werd mijn broertje pissig omdat ik uit bad ging. Ik moet er nu weer van lachen als ik daar aan terugdenk.

3 likes
4 likes

bidden dat je bruin wordt:

27 likes

Hahahahaha zooooo lekker vals ook haha en die lach van Qucee

OnTTTTTTarmmm meeeeee :joy::joy::joy::joy:

4 likes
1 like

Pis bijna in m’n broek van het lachen hier in de bus :rofl: