Wat kreeg jij voor het behalen van je diploma (vervolgonderwijs)?

Haha ja het is zo lief bedoeld maar sommige dingen moet je gewoon niet meer willen…

Stiekem wil ik het heel graag maar het kan gewoon niet. De keren dat ze tegelijkertijd op een verjaardag zijn ofzo is het zo ongemakkelijk. Laat gewoon maar dan.

Een fauteuil voor in m’n nieuwe huisje! Die was 75 euro dacht ik.

Niks :open_mouth:

Ik had het wel leuk gevonden om iets blijvends te krijgen, een horloge of een ring ofzo
Van mijn ouders dan he, van vriendinnen kreeg ik gewoon kleine dingetjes zoals make up, avondje uit, drankje op terras, verzorgingsproducten zoiets

Ah ja, dat snap ik wel. Diep van binnen is het toch iets wat je dan mist. Maar als het toch niet gezellig wordt heeft het geen zin idd, ik ben ook op dat punt inmiddels.

Ach ja, naar, maar ze doen hun best zullen we maar zeggen

Voor mijn HBO een ring helemaal persoonlijk door de juwelier gemaakt, heel bijzonder! En havo weet ik niet meer, de inrichting van mijn kamer denk ik, maar die heb ik gemeubileerd gehuurd haha

1 like

Middelbare school kregen we een weekend weg in Europa met een ouder naar keuze. Dat was zo’n fantastisch leuk cadeau!

Voor het HBO kreeg ik een ring. Zodra mijn zusje en ik onze master op zak hebben gaan we met het hele gezin + aanhang uit eten in een fancy sterrenrestaurant.

3 likes

Een fiets geloof ik

1 like

Een mooie bos bloemen.

Niets, ook geen ‘gefeliciteerd’.

Wooow wat zijn sommige van jullie gewend! Ik moet nog steeds uit eten voor mijn propedeuse, hahahaha

2 likes

Helemaal niets maar dat is ook niet wat mijn verwachtingen zijn.

Een ring, een etentje en bloemen :slight_smile:

1 like

Mijn ouders zijn nogal bourgondisch aangelegd, dus ze grijpen elke kans aan om uit eten te gaan, terwijl ik net zo lief gewoon een keer met zijn allen thuis eet hoor :stuck_out_tongue:

En we gingen dus een weekend weg, maar dat was vooral ook met het idee dat we allemaal op kamers gingen na het examen, dus nog even quality time met een van de twee ouders. Denk dat mijn ouders daar net zoveel van hebben genoten als wijzelf.

2 likes

Die laatste kreeg ik ook! :sob:

Nou ja! Bij deze nog gefeliciteerd :kissing_closed_eyes:

1 like

Ik kreeg niks

Klinkt nu dramatisch, destijds vond ik dat nog gewoon ook heb er toen geen last van gehad hoor! :smile:

Voor Mn middelbare schooldiploma kreeg ik een laptop.
Voor Mn propedeuse een reisje naar Barcelona en voor Mn bachelor en Master kreeg ik geld.

Na de middelbare school een paar dagen NYC. Na HBO kreeg ik een deel van mn collegegeld terug (mn ouders hebben de eerste 4 jaar betaald en de ‘vertraging’ moest ik zelf betalen als stok achter de deur - dat deel kreeg ik dus terug) en een etentje

1 like