Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Wat is het voor iets??

8 likes

image
Want ookal zou ie in Nederland verkrijgbaar zijn, ik heb ‘m nog nooit hier kunnen vinden. Uit Belgie.
image
Gewoon vieslekker. Uit Amerika.

Lekkerste appelsap oooit. Uit de Alpenlanden.

2 likes

Marlenka kun je kopen in de Russische supermarkt in Rotterdam

2 likes

image
Of beter nog

2 likes

image

En dan deze combinatie op crêpes :heart_eyes:. Deze chocopasta is zo hemels, kan niet wachten tot m’n oma weer op vakantie gaat en een 5kg emmer chocopasta meeneemt.

3 likes

afbeelding

afbeelding

(parmesan heb je hier ook wel, maar ik wil gewoon een enorm stuk zonder er bergen geld voor te betalen)

afbeelding

Mimolette!

6 likes

Bruine geitenkaas. Maar het smaakt zo anders dan de geitenkaas van hier!

Omg die kaiserschwarm heb ik gister gegeten van de Lidl :joy: gekocht tijdens de alpenfest weken.

1 like

Omg jaaaa kaiserschmarrn!

Als er iemand die ik ken naar Engeland gaat, dwing ik diegene om 39 dozen Yorkshire Tea voor me te halen.

2 likes

Ik vreet me nu al suf aan die dingen in Nieuw Zeeland en ben er pas twee weken :sweat_smile:

2 likes

Jaaa Almdudler! Albert Heijn heeft het ook!

1 like

Lemon Squash

Deze gaan per doos mee terug vanuit Engeland.

1 like

Ik heb zaterdag voor het eerst kaiserschmarrn gegeten! Idd erg lekker.

Ik vind aligot altijd erg lekker om te eten als ik in parijs ben. Aardappelpuree met bergen kaas totdat het de consistentie heeft van behanglijm. Zo fout, maar zo lekker in de winter.

1 like

Wat is er mis met de gewone marmite? :thinking:

Huh deze koop ik bijna elke week in NL?

Jij koopt bananenchips denk ik. Plantain chips zijn zout en bananenchips meestal zoet en hebben soms ook een laagje chocolade. Een plantain is iets anders dan een banaan. Maar sorry als ik het fout heb!

1 like

Mijn jeugd in een foto <3 Eurocrem en plazma kun je trouwens allebei hier kopen. (zelfs de 5 kilo containers)

1 like

Nee ze zijn een beetje pittig en zoutig. Zal van de week wel even een foto maken. Begin nu te twijfelen haha. Ik had het een keer per ongeluk gepakt ipv die lange plakken bananenchips, maar sinds die keer neem ik juist altijd die ronde plakjes.

Oh, echt? Dan moet ik op onderzoek. Ik heb ze hier nog nooit gezien, enkel de zoete bananenchips.