Wat je even kwijt wilt

Joehoe hoi :raising_hand_woman:
Ik snap het tientekens twingtigtekens niet :grimacing: wil iemand het me uitleggen

En het ziet er mooi uit maar nog we wennen! En op m’n telefoon (heb nog nietnop pc gekeken) valt het blokje van smileys half buiten het scherm. Zitten er nog andere icoontjes rechts van die ik niet kan zien?

2 likes

halloooooo ik ben er ook weer :smiley:

2 likes

Mensen we hebben gewoon een zoekfunctie die werkt!!!

1 like

Ik wil mijn geld uitgeven aan Coinpusher, mijn verslaving

waarom zien bosbessenmuffins er vaak zo beschimmeld uit?

1 like

Hebben jullie ook dat als je een zin in dit vak typt dat je een deel niet kunt zien omdat het buiten beeld valt en je het beeld niet kunt verplaatsen?
Ik typ blind en hoop op geen spelfouten :grin:

Present! Al voelt het wel nog raar haha

Hooikoorts is een serieuze bitch😡
4 verschillende soorten medicijnen in mn mik en ben nog steeds een dood vogeltje

Ik vind het trouwens helemaal niet anders voelen zo. Ben juist heel blij met alle extra features.

8 likes

Ik ben er minder erg aan toe, maar ik heb ook het gevoel dat de medicijnen en neusspray helemaal niet werken. Sterkte dit weekend!

1 like

Hoi ik ben er ook weer bij. Moet nog wel heel erg wennen haha

Niet dat ik heel veel poste op het oude forum maar ik ben er hier ook weer. Andere naam, zelfde plaatje.

1 like

ik heb ZO VEEL zin in watermeloen! :watermelon: Maar voor mijn gevoel zijn die dingen momenteel nog mega duur :frowning:
Weet iemand toevallig nog wanneer jumbo vorig jaar die actie had, van 2 voor €5?

Ik weet dat ik in augustus heel veel watermeloensalades at, dus zal wel rond die periode zijn!

1 like

Yaaas aanwezig!

Hmm, zou ik niet durven zeggen.
Heb wel hetzelfde alleen dan met aardbeien.
Weet iemand of de pizza fragola er bij happy italy alweer is? :heart_eyes:

wehhhh dan pas :sob:

Wowww gaat echt snel met alle nieuwe topics, haha leuk! :sunglasses:

Iemand?

Die tientekens is omdat je per se minimaal 10 letters (of iets anders, weet niet) of andere tekens moet typen voordat je je reply kunt posten.

1 like