Hex van Thomas Olde Heuvelt. Ben nog wel op het begin, dus durf nog niet te zeggen of het een aanrader is. Tot nu toe vind ik hem wel heeeul spannend.
Oh echt? Ben ik ooit in beginnen maar niet uitgelezen omdat ik het zo warrig vond in het begin! Zal het boek toch maar een nieuwe kans geven want hoorde er vaker goede verhalen over.
Oh wat vervelend. Ja dat is bij ons gelukkig beter geregeld. Het bedrijf erachter kan altijd van afstand inloggen en hun zijn 1ste aanspreek punt bij evt vragen.
Ik dacht eerst van ‘wat boeit een oven nou?!’, maar toen bedacht ik mij watvoor werk jij doet haha. Best essentieel die oven
Ah dat snap ik wel. De informatie over de heks wordt expres niet in een keer gegeven maar je doet er wel even over voordat je snapt waarom ze daar is. Geef het zeker nog een kans! Maar ik ben wel pussy eerste klas, dus ik vind snel iets eng haha.
Ik heb een nieuw kussen en nu is mijn bed echt zo heerlijk. Zit erover te denken om ook nog maar even nieuw beddengoed aan te schaffen zodat het helemaal perfect is. Wel jammer dat ik nu niet n hele dag in bed kan liggen om er van te genieten
Hahah ik dacht eerst iets van bakker, en toen dacht ik ‘huh elektrische ovens bestaan toch al heel lang…?’ maar ik jouw berichtje lees weet ik het opeens weer hahah oeps
Nu ben ik benieuwd waar je werkt!
Haha dit is exact de reden dat ik dat boek al even niet meer aangeraakt heb, durfde gewoon niet verder te lezen en dat heb ik toch niet snel😨
Hahaha, blij om te horen dat ik niet de enige ben.
Hahah @crazyplantlady jaa ben broodbakker bij de blauwe/groene D
@Memoria ik werk in een crematorium, dus de oven is essentieel in mijn werk haha
Ik ga morgen met school sportdag doen en heb er zo’n zin in! En ik werk weer af en toe, voelt ZO goed
Nu ik dit lees is mijn verhaal en ervaring helemaal niet hetzelfde.
Pff, ik las dit en dacht echt even haha wat zegt zij nou, het is toch desalnietteplus. Tijd om hier weer wat minder mee te lezen @Desalnietteplus
Haha boeien. Snapte je intentie
Wie moest er nou vandaag rijexamen doen?! Ben benieuwd of het goed is gegaan!
Waar ik het gister over had, hmmm…
Ja precies! Brrr… heb dus 1 foto gezien, afschuwelijk beeld.
Gister dachten ze nog aan zelfmoord nu is het al moord.