Wat je even kwijt wilt #21

M’n moeder en ik kijken samen naar Wie is de Mol België (we lopen iets achter) maar dachten dus dat de mol pas komend weekend bekend werd gemaakt.

Eergisteren las ik het nieuws toen er opeens stond ‘** is de mol!’ Ik dacht echt neeeee kutzooi maar besloot om niks tegen m’n moeder te zeggen want dan verpest het ons spannend moment van de uitslag.

Dus net hadden we het over de komende finale maar ze leek totaal niet enthousiast. Toen zei ze opeens ‘ik moet iets opbiechten, ik heb vanochtend per ongeluk gelezen wie de mol is…’ :sweat_smile:

Ik barstte echt in lachen uit haha. Nou weten we dus al beiden wie het is, dan moet ik dit weekend in ieder geval mijn reactie niet faken :yum:

15 likes

Voor degene die over Homescapes begon (@Karl_Lagerfeld volgens mij?) bedankt nu ben ik mega verslaafd en heb er helemaal geen tijd voor eigenlijk. Maar die butler is zo schattig en ik heb nu ook een kat :heart_eyes:

2 likes

Ik kan nergens vinden hoe laat de wedstrijd begint. Iemand?

21:00u

1 like

21:00

1 like

Dank u

1 like

Ja dat dacht ik ook! Dus ga nog ff een maat groter proberen

@Evi-lena huh hoezo Kun je dat nergens vinden? Ik type Ajax in en het staat meteen bovenaan

11 likes

Ja, haha ellende! Vriend wil alles zien dus ik zit hier maar elk topic te spammen.

2 likes

Ik ben begonnen met Dumplin en ik voorspel nu alvast dat ik ga janken

1 like

Ik heb 'm gisteren gezien en vond het echt een leuke film, maar geen jankfilm. Maar ik huil ook vrijwel nooit bij films eigenlijk.

1 like

Nee, volgens mij is het ook niet een jankfilm, maar het is nu al veel te fucking herkenbaar

O ik keek in de tvgids en daar stond het vanaf 19.30 en daarna keek ik op de tv zelf (KPN) en zag ik nergens dat het werd vooraangekondigd

Ik had altijd een heel goede vriendin met wie het contact in de loop van de tijd verwaterd is, maar ik denk wel vaak aan haar en wil haar al heel lang een bericht sturen maar durfde t niet. Nu heb ik het net toch gedaan en ik heb geen idee of ze er nog behoefte aan heeft maar ik zou het zo leuk vinden om weer contact te hebben.
Nu wil ik mn telefoon uit het raam gooien :joy:

2 likes

Hallo is het een nationale feestdag ofzo? Ik ging net even het pakketje voor @Bertie wegbrengen en overal rood wit op straat, mensen lopen allemaal “joden” te brullen en allerlei kleine winkeltjes etc zijn gewoon dicht!

Misschien dat ik even ergens aanhaak om te kijken voor de gezelligheid, de Twijfelende Funsupporter.

2 likes

Ik zou m doen.

@Hazel jaaaa zo fijn! :grimacing: eindelijk! Scheelt een stuk irritatie.

Ik zag vandaag dat er ook zo’n domme hipster stroopwafel winkel komt in de stad. Van wonderen ofzo toch.

1 like

Ik moet morgen naar de fysiotherapie, waarschijnlijk krijg ik dan een massage. Ik zie hier heel erg tegenop omdat ik een hekel heb aan aanraking en omdat mijn huid op m’n rug heel onzuiver is, daar schaam ik me heel erg voor :frowning_face:

Oh nee dat was ik niet! :thinking:

Ik probeer een shooter spel te spelen. Hoe doen mensen dit.

Holy shit Ajax :smile: :smile: :smile:

Mijn vriend is zo schattig. Na 2 jaar vertelt hij nog allemaal voetbal weetjes tijdens een wedstrijd, terwijl voetbal me echt helemaal niks boeit. Hij is er zo enthousiast over, dat hij gewoon vergeet dat ik niet luister.

10 likes