Iets over dat we meer informatie dan ooit tot onze beschikking hebben, maar kunnen we door de bomen het bos nog zien?
Ik kan vanavond niet naar mijn diplomering omdat ik ziek ben . Kak.
Idd niks die lui aantrekken @Prikkelbaar. Oprechte vraag naar jou: hoezo is het sad als je als middelbare man bij een amateurclub voetbalt? Of was het een grap en is mijn sarcasme niet zo advanced als ik hoop haha
Zoo kut
De tip die ik toen kreeg trouwens is mijn auto te verkopen aan wijkopenauto’s.nl. Zij schijnen niet altijd een testrondje te doen en hem in de 5e versnelling te zetten dus dan krijg je er (relatief) meer geld voor en dat voelt toch wat minder alsof je iemand oplicht dan als je hem nu via marktplaats aan een omaatje verkoopt en niks vertelt
En mochten ze bij die zaak er wel achter komen dan verkoop je hem niet, is helemaal vrijblijvend zo’n taxatie.
Nja niet allemaal hoor haha. Maar dat soort typetjes dat andere mensen uitscheld en meer in de kantine zit dan voetbalt. Dat beeld heb ik bij 40+ers die voetballen. Ja ze zijn vast niet allemaal zo hoor maar diegene die @Prikkelbaar zomaar uitschelden wel.
Ooh op die fiets. Misschien komt het doordat fanatiek voetbalsupporters vaak ook aan dat signalement voldoen haha
Haha, toch bedankt dokter!
Heb best mooie selfie vandaag gemaakt maar durf 'm niet te plaatsen omdat ik altijd dezelfde kop trek hahaha
Normaal ga ik al met de auto als het dreigt te gaan regenen en / of waaien. Moet je ‘ns raden wie vandaag op de fiets naar werk is gegaan? What’s wrong with me. Verzopen kat was er niks bij haha.
Woaah ik zie net op videoland dat er een remake is van Charmed. Drie keer raden wat ik nu kijk
Psycholoog update:
Ik had dus contact opgenomen en i.p.v. 2 maanden wachten kan ik nu over een maand al terecht.
Wel onder werktijd, dus ik vandaag met mn leidinggevende besproken en wordt allemaal geregeld.
Vind t weer kei eng. En wss voel ik me tegen die tijd al weer beter, maar goed. Ik denk dat het goed is dat ik het zo heb gedaan schouderklopje
Ik heb het een beetje druk op werk momenteel. Werk voor verschillende klanten die beiden nu dingen van me gedaan willen hebben en het liefst gister dan vandaag. Ben er redelijk gestrest van en inmiddels ook best wel moe. Ga ik:
- Vanavond doorwerken in ruil voor verlofuren die ik anders bij wil kopen
- Vanavond chillen en uitrusten en die klanten wachten maar even
0 stemmers
Ik ben ook moe van de werkweek en als ik nu werk zou gaan doen zou ik echt veel minder scherp zijn als morgenochtend na een goede nacht slaap. De fouten / slordigheden die ik vanavond zou maken geven me dan alleen maar meer werk.
Maar dat ben ik
Waarom dan?
Ik lig op de bank en moet nog eten (maken). Weet niet wat en ben te moe om uitgebreid iets te maken… bestellen kan pas vanaf 15 euro, kom ik nooit aan alleen
Ik bestel dan altijd gewoon ook voor de dag erna En dan eet ik alsnog alles op.
Haha ja das wel een idee natuurlijk
Ik snap niet waarom er steeds wordt gesproken van ‘nederlaag voor May’, bij die stemmingen over de Brexit deal.
Is het dan May tegen de rest ofzo? Zij heeft toch ook een partij achter zich staan, of is dat in deze niet zo?
In principe wel, alleen stemmen sommige leden van haar partij tegen het voorstel van May. Dus houden ze zich niet aan de ‘partij-lijn’. (Maar er zijn vast mensen die het beter kunnen uitleggen. Ik raak af en toe helemaal de draad kwijt.)
Er liggen afbakbroodjes in de oven en als toetje poffertjes. Doe morgen wel een gezond en groenten eten