Ik was met een vriendin laatst die songfestival video van Duncan Laurens aan het kijken, waarin hij naakt is. En wij zitten al anderhalve minuut naar die gast zijn reet te kijken bekant en ik had nog totaal geen muziek gehoord. Dus ik zeg van:’ hoe kan dit nou man? We zijn al halverwege de video en hij heeft nog niks gezongen!’. Dus wij verward naar de instellingen kijken. Stond het geluid uit .
Ja, I know. Heb gelukkig een jaar of 3 geleden nog een prik gehad, dus is nu gelukkig niet nodig. Toch bedankt!
Dan alsnog kun je collega’s tegenkomen als de app even contact maakt als je in andere omgeving bent.
ok, ik heb er duidelijk geen verstand van.
Pff weet echt niet wat ik moet doen! Ineens een rekening van gas: 1800 eu bijbetalen (wonen met 3). Altijd geld terug gekregen of gewoon niets, maar dit ineens kan niet kloppen. Geen gaslek of iets mis met leidingen en als de meter ook nog naar behoren werkt, weet ik echt niet hoe verder. Het kán gewoon niet kloppen
Ah das shit zeg. Energie is wel sinds begin dit jaar veeeel duurder geworden, daar zijn ook kamervragen over gesteld. Maar of dat zoveel kan schelen, dat denk ik niet.
Ik weet niet of je zo’n verbruiks-app hebt, die je misschien iets kan vertellen over je verbruik?
Dat klinkt inderdaad wel extreem! Kun je ze bellen en vragen of het wel klopt?
Heb een afspraak gemaakt met de huisarts voor morgen omdat ik me de laatste tijd vaak duizelig/licht in mijn hoofd voel, en al de hele week last van hoofdpijn heb, maar mijn vader neemt echt niet serieus hierin, en het is zo vervelend.
Hij blijft ook maar zeggen dat ik er niet ziek uitzie voor zijn gevoel, en dat het vast komt door mijn eetpatroon (dat gewoon gezond is en waar ik niet eerder last van heb gehad) en dat mijn moeder en ik zo op de weegschaal leven en dat het vast daar door komt.
We hebben in mijn familie best wel veel problemen met bloeddruk enzo, dus ik maak me er wel zorgen over, maar dit gedrag helpt niet.
Ik zit op wibaut en hoorde het ook! Ik dacht al heh wie van de buren is een oude live video aan het afspelen haha. Misschien door de wind?
Met of zonder tanden
Ik heb voor de 5de keer een afspraak gemaakt (in 3 maanden tijd) voor mijn radiator in de keuken omdat hij geluid blijft maken. Ze hebben hem echt steeds ontlucht enz en de vorige keer zei hij dat het niet beter ging worden dan een suizend geluid continue maar inmiddels hoor ik ook weer water. Vinden jullie dat ik gelijk heb als ik vind dat ik een kachel moet kunnen hebben die geen lawaai maakt? Bij mijn buren enz kan het schijnbaar ook. Ik voel me wel een zeikwijf maar mweh dit is ook irritant.
- Ja
- Nee
0 stemmers
He bah was echt biiiijna thuis begint het te hagelen . En wie zat dr op dr fietsje…
Ja 100%. Mijn buren hebben dus een leiding die het geluid van een fluitketel maakt en het is echt heel hinderlijk, ik hoor het door de muur heen. Dus ik kan me voorstellen dat jij het ook vervelend vindt dat je kachel continu geluid maakt.
Met eigen tanden nog
Wilde wat etensresten weghalen, maar soms verkrampt die bewoner en dat gebeurde terwijl mijn vinger tussen de tanden zat
Ik weet niet beter dan dat kachels geluid maken?
Wie had laatst nou dat superharde piepgeluid in haar kamer? Was dat ook een verwarmingsbuis of zo? Hoe is dat afgelopen? @Skadi was jij dat?
Nee dan is het over. Het zit echt in de radiator.
Ja klopt… Nog steeds niet opgelost helaas
Als je water hoort stromen door je radiator moet je hem ontluchten. Maar dat is hier al meerdere keren gedaan.