Als ik het goed begrijp heeft jouw vriend nu 2 buiten vrouwen
NO DEAL
@Krabsalade ik begrijp dat er nog maar 1 buiten vrouw is. Moet ik die koffie nou wel of niet meenemen
Niet slecht voelen. Als je na al die films het nog steeds niet snapt dat er zoveel scenes zijn, verdien je dit gewoon hahaha
Één keer was de bombshell ontdekking dat Bertoli reclames werden opgenomen in Spanje en dat die snoezige oude vrouwtjes dus helemaal geen echte Italiaanse Nonnas waren!! Omg koop het nooit meer sindsdien.
Komt mijn Milka chocolade nog wel van paarse koeien? IS ANYTHING REAL ANYMORE?
Goed bezig! Ik vond het ook heel eng, maar inmiddels de intake alweer gehad. Het gaat met mij ook alweer beter dan toen ik het aanvroeg, maar ben er nog lang niet én ik ben er zeker van dat het idee dat er hulp aankwam ook enorm heeft geholpen. You can do this!
Als ik een vriendin app met de vraag wanneer ze af wilt spreken dan stuurt zij mij altijd terug -naam vriend- is mijn agenda, dus ik kan het vanavond laten weten. Waaaaarom houdt haar vriend haar agenda bij? Of deel een agenda via Google…
Ik heb de aflevering over Milka Koeien niet gezien, maar die koeien van La Vache Qui Rit waren dus gewoon bloedchagrijnige wijven allemaal, geen lach te bespeuren daar.
Bij ons is het andersom, ik ben de agenda, de secretaresse en de bedrijfsleider
vind mezelf even zo zielig, goh lang geleden dat ik me zo rusteloos heb gevoeld
Is het bedrijf groot genoeg om een HR afdeling te hebben? Anders zou ik daar contact mee opnemen.
Het is niet normaal dat je collega je respectloos bejegent, ongeacht hoe zij zich voelen. Jouw gevoelens zijn net zo belangrijk als die van jouw collega.
ik heb volgens mij een lichte hersenschudding. ben vanmiddag ergens keihard tegenaan geknald en heb zo’n hoofdpijn nu en kan echt geen fel licht verdragen
Is wel een idee,
Het is niet alleen bij mij gelukkig, ze is altijd kortaf, zeurderig en onaardig.
Maar er is ook niet echt iemand die er wat van zegt dus ik dacht ik trek Mn bek ff open, maar nee
Misselijk?
Hahahah
Lief, dankjewel!
Fijn dat het bij jou helpt
Ik ben ook net weer begonnen! Is juist hartstikke goed en een teken dat je je welzijn serieus neemt, als je hulp zoekt
Ja geen idee… Ik vind ze wel mooi maar ik vind het voor welk horloge dan ook erg veel geld
Ik heb net gebodypumpt hahaha hilarisch.