Ik heb eindelijk mijn vriend zo ver gekregen om zijn kleren uit te zoeken. Van de ongeveer 30 tshirts kunnen er 20 weg. Zelfde geldt voor de broeken. Éindelijk plek in de kast! Heeft wel anderhalf jaar geduurd maar finally!
De film green book is zo’n aanrader
Hoe gaat het met je collega?
Die ligt nog altijd te vechten voor haar leven, geen enkele antibiotica slaat aan.
Echt pff zoveeeel narigheid!
Damn wat klote zeg.
Ik hou zo zielsveel van mn collegas. Gister avond gegeten bij een collega en haar lieve ouders hadden waren er ook. Toen had haar vriend haar heel lief ons naar een andere collega gebracht. En toen hebben we elkaar opgemaakt en goeie gesprekken gehad en cocktails gedronken. En daarna zijn we leuk uitgeweest en hebben we gepaaldanst. En vanochtend ging mn collega waar we bleven slapen liedjes zingen met gitaar. En toen zijn we uit wezen ontbijten en heb ik met een collega geshopt en zijn we op visite geweest op werk.
En en en en en. Was leuk joe
@Fenayi @Lentex
Ja het komt gewoon allemaal tegelijk! kan gewoon…
Hoop echt dat m’n collega er weer bovenop komt, maar de vraag is ook hoe komt ze uit deze coma.
En nu met m’n vriendinnetjes, nu ben ik er nog om ze te steunen straks moet het van een afstand.
Bleeeeeeh
Ohja heb ook nog dronken mn pony geknipt. Niet zon heel goed idee
Ja hier zijn ze ook vervelend. Zodra de zon schijnt, willen ze de tuin in.
Ik verveel me trouwens op het werk, nog mensen met IKEA gerelateerde vragen?
Stel ze nuuuuuu!!!
En ik probeer ze zo goed als mogelijk te beantwoorden
Ik wil in bed eten,maar dan moet ik naar de winkel voor eten. Daarvoor moet ik me aankleden en dat wil ik niet # zwaar leven
Ik zag net dit:
Echt heftig zeg.
Ik volg haar op instagram, nadat ze tot ‘mooiste tiener vd wereld’ was uitgeroepen, vond/vind haar een leuke influencer om te volgen.
Bestellen?
Zo ik heb 2 bosjes tulpen voor mezelf gekocht en ik ben daar nu helemaal vrolijk door.
Is een optie, maar hier is voornamelijk warm eten te bestellen. Aangezien ik net wakker ben van mijn nachtdienst vind ik dat nog wat vroeg haha
Als hier weinig reacties op komen; gisteren ook besproken in het youtubers/ bloggers topic volgens mij! Maar heel heftig inderdaad, hoop op een goede afloop.
He bah zo kut allemaal. Sterkte!
Ik zag net toen ik uit het raam keek een jongen van jaar of 12 in t-shirt en korte broek buiten brrr.