Wat je even kwijt wilt #13

Wel lief van je dat je er zo voor haar bent dan! :blush: ja idd, denk dat het met hormonen te maken heeft en dat je je er dan maar niks van aan moet trekken. En is ook heel wat als je er ineens alleen voor staat

1 like

Ik weet het niet :confused: ik laat het maar langs me heen gaan. Neem haar ook niks kwalijk verder. Deze week gaat het iig gebeuren dus ben zelf ook best nerveus.

Ik kijk een huis vol en die Jay is echt zo aandoenlijk. Kiest ie make-up voor z’n dochter uit op basis van wat zijn vrouw altijd droeg en die heeft hen volgens mij verlaten.

5 likes

Ladies wat vinden jullie hiervan:

Toen ik van mijn werk naar mijn auto liep (20 minuten lopen) werd ik aangesproken door een jongen die aan mij de weg vroeg. Hij vroeg mij of het goed was dat hij met me mee liep want we moesten dezelfde kant op. Hij begon een beetje te vragen naar mn werk enzo. Na 3 minuten vroeg hij meteen al of ik vrijgezel was en waarom. Hij was ook geinterresseerd in waar ik woonde. best gezellig gekletst onderweg en hij was heel aardig, maar telkens wel subtiel vragen naar mn relatiestatus. Hij vroeg toen mn nummer en deze heb ik toen maar gegeven, omdat ik hem een beetje creepy vond (klinkt raar, maar we waren in een vrij rustige wijk in het donker dus ik dacht ik geef mn nummer gewoon want straks is hij zo’n typ die boos wordt en dan blokkeer ik hem gewoon weer)

Zoals ik al zei kwam hij heel vriendelijk over, maar ik kreeg een beetje en raar gevoel bij het idee dat hij meteen zo geĂŻnterresseerd was in mijn relatiestatus terwijl hij mij net aan had gesproken.
Nu heb ik hem maar geblokt want mn beste vriendin vond het ook al een beetje vreemd.

Stel ik me nou aan of is het terrecht dat ik hem heb geblokt?

Als jij er een onprettig gevoel bij hebt is het goed dat je hem geblockt hebt. Je gevoel is leidend.

9 likes

Het is een vreemdeling die contact met je wil zoeken, dar je je nummer hebt gegeven verplicht je tot niets. Dus terecht of niet, geen idee, maar zou me echt niks uitmaken?

2 likes

Nog 10 werkdagen en dan ga ik al naar Colombia!!! Allemaal leuke feestjes en ook nog m’n verjaardag daarvoor :smile: echt ZIN in de laatste dagen van dit jaar

17 likes

Snap je helemaal! Zou zelf ook mijn nummer gegeven hebben, straks flipt hij ofzo.

1 like

Ik ga morgen voor het eerst in 4 jaar weer naar de tandarts, ben echt trots op mezelf hahaha

14 likes

Wat goed :laughing:

Ik heb deze verse hummus van de AH en hij is tot 9-12-18 goed
 Maar hij ruikt en smaakt nog prima dus fine. Maar 8 dagen over de ‘datum’? Waar slaat die datum dan op?

Misschien vond ie je er gewoon heel leuk uitzien en wilde die weten of je vrijgezel was omdat hij dus je nummer wilde. Maar als het niet goed voelt dan voelt het niet goed. Zou persoonlijk alleen mijn nummer dan al niet hebben gegeven.

2 likes

Ah wat slim, thanks voor de tip!!

Haha nee dat zou verraad zijn :tipping_hand_woman:

Nu ik mijn master heb kunnen ophalen wou mijn vader die vergelijken met mijn bachelor maar het supplement is dus zoek. Ik ben nu bang dat ik een groot probleem heb als ik in de toekomst wil werken voor een buitenlands bedrijf ik heb alleen nog het bachelordiploma zelf en alles van mijn master. :confused:

ja precies dit. Walg echt van hem.

1 like

ik haat mezelf zo omdat ik zo slecht ben met whatsapp berichtjes beantwoorden
 het wordt steeds ongemakkelijker hoe langer ik wacht, waarom antwoord ik niet gewoon :mad:

5 likes

Vriendin van mij heeft dat hier in Tilburg laten doen via haar tandarts.

1 like

De vriend van mn huisgenoot komt tussen 22:00 en 22:30, en zij is aan het werk en is ws niet op tijd thuis. Mn andere huisgenoot is weg. Nu vraagt ze of ik de deur open wil doen maar ik slaap meestal al rond die tijd of lig iig al in bed. Ik doe de deur wel open natuurlijk maar ben ziekjes en vind het irritant dat ik nu moet wachten tot hij er is

Kan je de sleutel niet ergens neerleggen en dat tegen 'm zeggen?