Oh wat een leuk idee, daar ga ik me ook in verdiepen!
Ik zou gewoon hoi! of goeiendag! zeggen denk ik.
Oh wat een leuk idee, daar ga ik me ook in verdiepen!
Ik zou gewoon hoi! of goeiendag! zeggen denk ik.
Haha ja dat kan natuurlijk ook, ik dacht veel te moeilijk
Hier is de site van het Ouderenfonds -> https://www.ouderenfonds.nl/campagnes/stuur-een-kerstkaart
Voor juffen: dit is toch ook zo leukā¦
T/m 16 november 2018 kunnen jullie je als school opgeven. Vraag maar eens aan je meester of juf. Als jouw klas meedoet, kunnen jullie natuurlijk zelf de mooiste kaarten knutselen en schrijven. De juf of meester kan ook het formulier hieronder invullen, en dan stuurt PostNL gratis kerstkaarten naar school op. De kerstkaarten kunnen jullie vĆ³Ć³r 16 december 2018 sturen naar het Nationaal Ouderenfonds. Na het invullen van het formulier, ontvangt de juf of meester de adresgegevens.
Ohh wat ziet dat er schattig uit
Omg. Dit ga ik met mijn stageklas doen. Dit is mega leuk!
Van welke schilder is het? Ik herken het geloof ik maar ik weet niet meer waarvan.
Ben weer terug in NL! Zit ik net op mān wc en jawel hoor daar is mān menstruatie joeeeeee!!!
6 dagen te laat
hoe kom ik hier aan
Mama is net terug uit New York en had het 1 dag voor halloween gehaald. Sorry
Meeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ben benen aan het trainen en het gaat zo goed! Kan een beetje mān frustratie kwijt op deze manier
Ik ga vanmiddag met mn vriend naar Eindhoven (beide nog nooit geweest). We hebben een hotel in het centrum en willen vanavond ergens uit eten, lekker borrelen etc. Heeft iemand tips? Alle keukens zijn in principe prima, alleen kan mijn vriend niet tegen pittig eten (helaas).
Ik vind het zelf op de markt altijd heel gezellig om te borrelen bijvoorbeeld bij āDe vooruitgangā. Op stratumseind is cafĆ© Thomas onlangs helemaal vernieuwd en is ook heel mooi en gezellig geworden om een drankje te doen! Uit eten doe ik niet vaak in Eindhoven dus daar kan ik geen tips over gevenš.
Is het trouwens mogelijk om bij een nagelsalon gewoon je nagels mooi te laten vijlen enzo en dan een doorzichtige kleur erop te laten doen?
Edit: dus geen gelnagels of dergelijke
Ah dankjewel voor de tips! Ga gelijk even googlenš
Ja tuurlijk! Je kan alles vragen. ik zou het wel aangeven als je een reservering maakt, want dan kunnen ze er qua tijd rekening mee houden.
Ik ga maandag op dinsdag een nachtje naar utrecht met een vriendin. Voornamelijk om te winkelen maar ben nu nog op zoek naar leuke restaurants en een cocktailbar?
Ik ga dit weekend een visionboard maken voor 2019. Dit jaar was zo niet mijn jaar en ik ben toe aan positiviteit en mooie doelen. Mijn vriend wil ook mee doen, dus het worden ook gezamenlijke doelen.
Dit is echt even een stomme vraag maar ik wil een kwarktaartje maken bestaande uit 200 gr kwark. Heb ik dan 1 of 2 blaadjes gelatine nodig?
12 blaadjes zijn voor 1 liter.
Ik denk 1 blaadje maar hij mag niet te week maar ook niet te stijf zijn. Ik vind 2 blaadjes ook logisch klinken hahah.
Ik weet het niet en ik heb al gegoogeld maar daae vind ik het niet