Wat je even kwijt wilt #10

Is die 600 inclusief vlucht? En heb je misschien de optie om nog wat langer daar te blijven? Dan zou ik persoonlijk het lange reizen al wat meer waard vinden en als het wat toevoegt aan je studie is het wel echt een gave kans!

Ik bedenk me nu ineens dat dit niet member only gedeelte is hahaha
Wil je het berichtje toch weghalen :flushed:
Sorry hoor!

Ik lig in bed met een slapende kat op mijn benen en ik ben aan het borduren. Voel me 80 jaar oud, maar wat een leven. :ok_hand:

12 likes

Ik moet altijd een beetje lachen om lyricvideos waarin ze van van dat ohhahhhyeah gezang er ook bij zetten, ziet er zo knullig uit. Ik zie dan ook altijd voor me hoe degene die die video maakt uiterst serieus zo secuur mogelijk de geluiden over probeert te typen haha

23 likes

Ik voel me echt vreselijk eenzaam. Heel veel vriendschappen die ik had zijn verwaterd of ik zie ze amper door studie of werk. Voel me er echt even heel kut door.

3 likes

Dan wordt het een sport om onder werktijd alles bij te houden.

4 likes

Bericht ze op een of andere manier en leg ze uit hoe of wat en kijk dan of je wat kan inplannen met degene waar je dat mee wil! verder veel sterkte.

En hij heeft wel zijn apps gelezen?

Weet je wie die vriend is? Kan je contact met hem zoeken?

Pff ik ga extra werken deze week omdat het natuurlijk herfstvakantie is dus een aantal collega’s wilden vrij. Is prima maar ik heb 3 keer een late dienst!!! Hadden ze dat niet even wat eerlijker kunnen verdelen… Ga ik met mijn goede gedrag extra werken

Vanaf morgen ben ik de baas op kantoor, zoals ik gisteren al zei.

Vandaag ging ik de sleutel ophalen en zag mijn stagiaire in tranen. Haar broer is suicidaal en het gaat niet zo goed met hem. Vind dit echt zo erg voor haar. Ik hoop dat ik de anderhalve week samen gezellig kan maken, zodat ze haar gedachten ergens anders op kan zetten.

Zit erover te denken om misschien wat lekkers voor haar mee te nemen morgen. Iemand ideeën?

2 likes

Mijn moeder zei gisteren je moet maandag spoorloos kijken want ze zoeken Griekse ouders en ze hebben het over “Sakis” dus ik reageer als grap “oh dan zijn ze vast familie van Sakis Rouvas” (bekende Griekse zanger, ook van Eurovisie) Is het ook echt zo :joy::joy:

6 likes

Mijn vriend kwam even vertellen dat hij muizen keutels zag. Ja brrr. Ik wil gewoon rustig kunnen slapen.

En er vliegt een helikopter steeds over. Er zijn mensen met lasers op vliegtuigen aan het schijnen ofzo??

1 like
2 likes

I like your blouse, Tsatsiki

2 likes

Morgen is alles bij de flying tiger maar een euro!! In Eindhoven, Breda en Den Bosch. https://www.ed.nl/economie/flying-tiger-viert-jubileum-voor-een-dag-alles-te-koop-voor-1-euro~af6866e8/

10 likes

Wat lief van jou!

Misschien iets van brownies?

2 likes

Volledige naam: Tsatsiki Sirtaki

2 likes

Ja denk dat ik morgenvroeg even langs de appie loop en kijk wat er voor lekkers ligt bij de taart afdeling.

‘Gelukkig’ hebben andere collega’s ook broers met precies deze problemen. Dus ze kan altijd met hen praten erover. Zelf heb ik mijn vriend ook zo meegemaakt. Dus ik kan me wel iets voorstellen over hoe zij zich zal voelen. En als het niet gaat, ik ben de baas komende anderhalve week, dan stuur ik dr lekker naar huis en mag ze daar werken en gewoon de uren opschrijven hoor.

7 likes

Natuurlijk hahahha

1 like