Ben alleen met kind vandaag, vervelen ons nu al. Is het al bedtijd?
Word ik wakker, heeft Ziggo een storing. Ja hallo, ik zit in quarantaine en heb niks anders te doen dan internetten en om half 3 speelt Ajax
En mijn 4G doet het hierboven nauwelijks dus ken wel jenken
Ik ben altijd zo gelukkig dit te lezen haha sorry. Ik dacht alrijd dat er niets chiller zou zijn als lekker warm en cosy thuis rommelen met kind. Nou als het 11 uur is voelt het alsof je al 10 uur wakker bent
Ah zo leuk, nog maar een kleine twee weken en dan kan ik mijn nieuwe agenda’s gaan gebruiken. Naast oliebollen bakken en eten, is een nieuwe frisse agenda echt het allerleukste van een nieuw jaar.
Mooiste momenten van 2021: nieuwe agenda gaan gebruiken.
Ik ben het er trouwens wel mee eens! Ik zit er ook over te denken weer alle media van m’n telefoon te verwijderen, is zo lekker leeg dan
Daar kijk ik ook altijd zo naar uit. Helemaal nieuw en vers nog.
Lockdown soundtrack Dag #1
Wat een zondag nu eten kind en ik leftovers van gisteravond, koude pizza en sushi
Jeetje, ik voel me echt kut. Sinds twee maanden zijn mijn (ondertussen ex-)partner en ik uit elkaar, sinds dan draag ik de zorg van onze hond op mij. Dit omdat ik in het huis ben blijven wonen en omdat door zijn wisselende uren op het werk en het feit dat hij naar een appartement zou verhuizen en onze hond moeite heeft met aanpassingen, ze beter bij mij bleef. Nu gaat het al geruime tijd niet zo goed met mij mentaal gezien en probeer ik heel hard om er weer bovenop te komen. Ik voelde aan alles dat de zorg voor de hond op dit moment heel zwaar valt. Iets wat sowieso moeilijk is voor mij om toe te geven aangezien ik altijd alle ballen hoog wil houden etc. Ik had hem gestuurd om te zeggen dat hij voor een tijdje de zorg moet overnemen en hij reageerde hier eigenlijk meteen goed op (wat ik niet had verwacht, want hij stresst altijd om het minste). Bon, goed gesprek gehad deze week en hij zou haar vandaag komen ophalen en haar dan voor minstens drie weken op zijn appartement houden. Nu komt hij daarnet toe en zegt hij dat hij de komende periode terug bij zijn ouders gaat wonen omdat dat handiger is met de hond (anders moet hij haar soms op rare uren uitlaten ivm werk en moet hij vier verdiepen naar beneden), maar onze hond is echt heel erg bang van zijn ouders dus nu voel ik me NOG schuldiger dat ik haar laat gaan. Ik ben bang dat ze daar echt terug meer in haar schulp gaat kruipen en snap ook niet dat hij nite gewoon op zijn appartement gaat, dit is echt mijn ex ten voete uit, overal een probleem van maken. Zijn ouders doen in principe niets verkeerd maar mijn hond heeft een traumatisch verleden en het werkt gewoon niet met zijn ouders. Ook is de tuin niet volledig omheind dus ze moet ook daar steeds aan de leiband worden uitgelaten en staat er soms een schuifraam open,… Ze zal dus grotendeels van de tijd op zijn kamer zijn. Pff, ik voelde me al schuldig en nu zeker
Wat een (waarschijnlijk onsamenhangend) verhaal, maar ik moest het even kwijt…
Ook een dikke aanrader:
Ik maak er hier gewoon een feestje van.
Maar wat bij thuisbezorgd besteld, want de verjaardagslunch gaat natuurlijk niet door 🥲
Oke onze appie had alle bolletje koekjes nog. Die kaneel sterren zien me er te karig uit.
Dat dacht ik ook, maar zit dus blijkbaar aan de onderkant nog een wit laagje. Heb ze gisteren voor het eerst gehad en ze stelden niet teleur
Ik heb nu de kerst mannen als die ook “wel oke” zijn geef ik t op.
Oke nee ik vind ze allemaal een grote teleurstelling.
sowieso kunnen ze/we in Nederland niets met kaneel, het is echt belachelijk dat je gewoon letterlijk nergens een kleffe cinnamon roll met icing kan krijgen in de supermarkten. zo een ongaaf land dit
Vind het maar koud op kantoor.
Heb de kachel naar 24 gedraaid. De ballen
Ik vind mn nieuwe agenda gebruiken ook altijd fijn, alleen…de komende weken zal ik niet op te schrijven hebben Behalve mn werk diensten dan.
Mn printer maakt geluid als je m ingeschakeld hebt en vind t zo fancy.
Gatver ik dacht laat ik een keer een potje Speculoos kopen, wat is dat smerig zeg. Zo boterig en klef