Wat je even kwijt wil #54

Ik kan niks meer ruiken en proeven. Of nouja 95% niet meer. Ik heb niet eens mijn frietjes opgegeten omdat het gewoon nergens naar smaakt, wat een ellende :weary:

Echt rot is dat, hopelijk knap je snel weer op en kan je alle gemiste frietjes dan inhalen!

2 likes

Ik las net dat er op Schiphol predikanten zijn voor (oa) gestrande reizigers. Ik denk dat ik mijn droombaan heb gevonden

35 likes

Mijn koelkast, of het vries gedeelte ervan, is denk ik kapot aan het gaan en dat komt zooooo niet goed uit echt my god. Heb ook geen idee wat ik er aan kan doen behalve alles opnieuw ontdooien maarja dat heb ik al een keer gedaan :sob:

Ha stom he. Ik heb een filmpje van mijn vriend die een ui als een appel opeet. We proefden gewoon echt niets meer. Ook zo raar met douchen, dat je je shampoo en douchegel niet meer ruikt. Komt wel langzaam terug gelukkig, maar ik wilde binnenkort in een veel te chique restaurant gaan eten, maar dat stel ik nog maar even uit

4 likes

Vandaag lekker mijn reet geroosterd in de sauna.
Heeeeeerlijk zen weer thuis.

4 likes

Deze eerste dag weer werken na de vakantie is me echt zwaar gevallen :weary:

1 like

Mn vriend is vanavond laat thuis en hoop echt dat hij onderweg wat eet. Want ik heb net veel chips gegeten en geen zin meer om te koken.

13 likes

Ja echt gek, ik vergeet het ook steeds want ik deed parfum op maar dat kan ik helemaal niet ruiken.

Ik heb echt zin om een geblinddoekte test met eten te doen wel :joy: ik kan soms wel proeven of iets zuur of zoet is maar er zit verder geen smaak aan, heel apart.

Hopelijk komt het snel weer terug!

Ik zag op instagram een filmpje dat als je een gembershotje even door je mond laat spoelen je in iedergeval tijdelijk je smaak terug kreeg

3 likes

Ik heb letterlijk een gembershotje in de koelkast nu!! Ik ga het proberen.

2 likes

Zeg je gewoon dat de baby dwars ligt en je geen honger hebt :rofl:

De enige die regelmatig dwarsligt in huize @Karl_Lagerfeld is volgens mij die vriend van haar als hij geen Maccie wil halen.

6 likes

Soms moet ik echt hard tegen de vriezerlade slaan om hem dicht te krijgen. Ook niet heel raar aangezien ik dat ding in 3 jaar nog nooit ontdooit heb, maar heb daar nul zin in, want heb eigenlijk altijd wel eten in de vriezer liggen en wil hem niet helemaal leegeten en dan nul voorraad hebben voor dagen dat ik geen tijd/zin heb om te koken

Dat zou ik ook best pissed zijn als ik geen maccie krijg. Ben het wel eens met @Karl_Lagerfeld wat dat betreft

1 like

Je kunt het ook gewoon in de winter doen en je vriezerspullen gewoon buiten zetten als het koud is en na het ontdooien weer terugleggen. Maar snap het wel hoor, ik vind het ook een kutklusje.

2 likes

Ik doe thuis gewoon de föhn erop zetten.
En hakken met een broodmes. Tussen het ijs zetten en dan breekt de meeste er wel vanaf

1 like

Ja maar ik woon op 2 hoog en heb geen balkon. Als ik het in de binnentuin zet wordt m’n eten gejat😂

Oh ja sorry, even helemaal niet aan gedacht dat natuurijk niet iedereen een buiten heeft haha lekker dom. Snap dat je het niet in de binnentuin gaat zetten ja haha

2 likes

Ik zie net die take me out reclame en dat de moeders dan moeten zoeken voor hun dochter. Lijkt me echt afgrijselijk. Wat een hel zeg. Mijn moeder zou sowieso alle mannen liken omdat ze het echt afschuwelijk vindt dat ze nog geen kleinkinderen heeft

2 likes