Omg lifehack
Ja snap ik hoor, maar ik heb elke week een gebroken week haha. Ik werk 32 uur, dus ik heb elke week een vaste vrije dag en vind het dan zonde om nog een extra dag vrij te nemen aangezien ik in verhouding ook wat minder verlofuren heb.
Moet er toch een keer doorheen
Ja precies! Die 3 dagen voor de vakantie voelen dan al als afbouwen en die 2 dagen na mân vakantie gebruik ik dan voor het bijwerken van de mail, zo min mogelijk meetings (ik zet mân out of office ook altijd inclusief deze 2 dagen) en dan maandag weer âechtâ starten met een bijgewerkte mailbox
Dit jaar kwam het niet uit en nu heb ik van een vrijdag tm maandag 3.5 week, zit nu al na te denken die dinsdag erna er nog aan vast te plakken haha
Ik heb een keer in Italie gehad dat er zoân verkoopster in onze nek stond te hijgen en ik tegen mân ex zei: âEcht irritant dit, je kan niet eens even rustig rondkijkenâ oid en toen zei zij: ââAls ik jullie kan helpen hoor ik het wel!ââ
Normaal gooi ik van die gratis âleuke gadgetsâ bij een bestelling altijd meteen weg want hallo, ik wil niet met reclame van je bedrijf lopen mega groot ergens op gedrukt!! Maar nu kreeg ik laatst een T-shirt van Jimmy Joy van mân vriend want hem paste het niet dus hij kon er niks mee. Mij wel, en eigenlijk staat het me best goed en vind ik hem wel leuk? Simpel shirt, zwart, met alleen de naam van het bedrijf erop in hun groene kleur, thatâs it. OkĂ© en het is dus van een bedrijf dat maaltijden vervangt haha, maar de naam klinkt wel okĂ© vind ik? Niet zo opzichtig zoals bijvoorbeeld Vegetarische slager ofzo, dat zou ik dan dus weer niet doen. Al hoop ik stiekem alsnog dat niemand in mân omgeving deze naam herkent
@Ladybug aw nee dan snap ik het. Wel goed dat je bent gegaan uiteindelijk. En dan nu weer lekker relaxen (als dat mogelijk is natuurlijk)
Er zijn mensen die grof geld betalen voor shirts waar de naam van het bedrijf op staat
Haha dat is waar ja. OkĂ© dan ga ik dâr maar gewoon helemaal voor met deze zonder schaamte kan altijd veel erger dan dit
Ik heb ooit op vakantie in Frankrijk een t-shirt gekregen van een merk supermark Madeleines. Het was een spuuglelijk feloranje ding maar hij was zo lekker zacht en zat heerlijk dus ik heb hem nog jaren als slaapshirt gedragen. Zulke onverwachtse favorieten zijn het beste!
Wat flauw⊠heb je hem wel alsnog in kunnen leveren âop tijdâ?
Kennen jullie die grap van dat meisje dat na een rampjaar op vakantie wilde, maar toen in contact kwam met iemand met corona en in quarantaine moest? Het is geen grap. Ik ben meisje.
Vandaag was dag 5, ben getest en nu maar wachten op de uitslag en dan hooop ik later deze week toch te kunnen, maar man wat heb ik gejankt. Wat een pechjaar
Ja officieel moest het uiterlijk gisteren. Had vorige week de nieuwe verhuurder al gebeld en uitgelegd dat ik er al mee bezig was voordat ik wist dat ik stukken mocht aanleveren en dat ze heel traag zijn. Ze hebben in het systeem genoteerd dat ik hem mogelijk later zou aanleveren en zou ze dan mailen zodra ik hem heb. Overige stukken had ik vorige week al gestuurd en verklaring dus vandaag. Er mogen meer mensen aanleveren dan dat er woningen zijn en vaak duurt het wel even voor ze alles hebben doorgenomen, dus neem aan dat dit dan prima is
Het lekt bij mijn bovenbuurvrouw⊠al een aantal maanden en de schade in mijn huis begint alleen maar erger te worden. Ze heeft 1x gebeld en toen kwamen ze tot de conclusie dat het lekt bij haar wcleiding en verder hebben ze nog niks gedaan en nu zegt de bovenbuurvrouw weer ja niet mijn probleem hier lekt het niet in huis. GVD HIER WEL.
Ik ben zooooo pislink nu he. Wat een waardeloze buurvrouw ben je dan. Ik heb hier nu vocht en schimmel in huis topppppie. Ze weet van dit probleem af. Dan ben je toch gewoon even netjes en bel je de woningbouw maar nee ik moet dit voor haar oplossen.
student met shirt: âmaar ik heb geen geld voor een nieuwe laptop dusâŠâ
Ik moet echt nooit afspraken aan het einde van de dag plannen als ik vrij ben, dan ben ik vooraf vet onrustig en heb ik het gevoel alsof ik mijn tijd moet uitzitten.
Ulg ik ben ongesteld. En ik moet zo een pakketje brengen naar een dhl punt. En die vrouw maakt er altijd zon heel toneel stuk van dat ze mn naam zo moeilijk vind.
Volgens mij zijn we bezig spontaan een nieuwe auto te kopen, die betaald gaat worden door mân ouders. Niet wat ik verwacht had van mân maandag.
Dat heb ik dus ook, zit de hele dag al te wachten tot ik weg kan
Ik kom zooo slecht op gang. Ik wilde eigenlijk opruimen en zo, nu ik daar de tijd voor heb, maar jaâŠ
Ik heb bijholteontsteking (denk ik) en vind mezelf echt zielig. Wat een ellende dit.