Inmiddels ook pas 2 huilbuien gehad in een uur tijd. Dat wordt niet het huishouden doen waar ik mee achterloop maar alleen het hoognodige.
Ugh ja ik dacht ook dat het weekend was. Wil niet opstaan
Ik sta me toch met een pest humeur op vanochtend, dit wordt niet mijn dag.
Gatverdamme ben er zo klaar mee, weer van dat kutweer en weer een week alleen achter mijn bureau. Aaaaargh
Ha, wat zijn we lekker eensgezind hier allemaal. Mijn dag begint ook ruk, natgerekend en een kloteoverleg gehad (grotendeels te wijten aan mezelf trouwens). Ik weet echt niet hoe ik dit 5 dagen ga volhouden, en dit is nog maar mijn vierde werkdag na drie weken vakantie.
Ik wil ook nog weekend
Gisteren zoān fijne dag gehad bij papa en mama in de tuin met familie . Gelukkig ook gekozen om gisteren mān verjaardag te vieren ipv vandaag want het is echt verschrikkelijk weerā¦
Vandaag heeft 's ochtends vroeg op mijn telefoon scrollen grote problemen kunnen voorkomen. En het heeft mijn ochtend verpest.
Vind het vooral irritant dat zoān ochtend de rest van de dag kan bepalen, maar ik ga dat niet laten gebeuren. Ondanks dat de dag begint met regen en ik eigenlijk al super geĆÆrriteerd ben.
Huh ik ging gisteravond slapen en toen ik net wakker werd was 't ineens oktober?
Ik heb al gesport, gedoucht en zit nu mijn nagels te lakken voor ik zo ga werken. WHO AM I
Omg ik voel me zooooo beroerd, keelpijn, snot verkouden maar heb gelukkig geen corona.
Maar goed, het is dan ook ineens 30 (ik overdrijf voor de verandering niet eens) graden kouder dan waar ik vorige week zat!!!
Vandaag weer mijn eerste dag na de vakantie. Er zijn in de tussentijd alleen twee collegaās weggegaan (veel mensen doen dit werk maar kort) en ik ben echt veelste snel gehecht aan mensen dus een beetje meh allemaal .
Ik heb vandaag vakantie, als ik naar buiten kijk ga ik liever werken
Ruilen?
Ik heb vandaag 0 afspraken. Ik voorspel dat het mijn minst productieve dag ooit gaat wordenā¦
Wat zou het soms fijn zijn als dieren konden praten.
I feel you! Heb precies hetzelfde. Wat een weerā¦
Bah ik zit echt een hele dag alleen op kantoor, iedereen heeft verlof, er is ook niemand van thuis aan het werk. Is echt fucking saai zo zeg
Plus dat dit altijd de dagen zijn dat dan om half zes alles ineens in het honderd loopt en ik er alleen voor sta
Doe ik een keer in mān badjas de deur open met just out of bed look omdat mān pakketje al bezorgd werd, is het ineens een knappe mannelijke bezorger ipv de vrouw die hier normaal bezorgt. Het is weer maandag hoorš
Ik heb open schoenen aan maar het is hier best fris dus heb mega koude tenenā¦
Ik werk bij een gemeente en hier is ook echt niks te doen