Wat je even kwijt wil #52

De hitkrant misschien?

4 likes

Nou was een bijzondere verjaardag ofzo

3 likes

Oeh misschien staat er wel een mooie Songfestival posten in het midden die @Krabsalade dan boven haar bed kan hangen.

1 like

Mijn ouders zijn ‘op vakantie’ in NL en ik was even met ze aan het appen over werk & studie. Ze zeiden: denken aan jou dus ik stuurde mijn ouders een selfie met duckface / kus. En nu stuurden ze er ook allebei een terug :joy:. Love them.
Echt hilarische, lieve boomers zijn het.

40 likes

Oh maak me gek. :hot_face:

1 like

Waar kijk/keek jij de andere seizoenen?

Illegaal haha

1 like

Ahhh dit is wholesome

Ik heb geen zin om m’n bed uit te komen. Sowieso vanwege werk maar dadelijk ook weer een peeling. Maja man up Soon soon.

Morgen weer 5 dagen weekend. Ben net een week vrij geweest

8 likes

Ik heb mijn loon en vakantiegeld maar het lijkt zo weinig… wil de site openen zodat ik de loonstrook kan zien, maar die ligt er uit

Voor het eerst in lange tijd weer echt ongesteld incl krampen, heb een steenpuist in mijn lies en mijn tanden doen pijn door mijn beugel. Klaar met vandaag.

2 likes

Ik hou van zulke conducteurs (en conductrices) :orange_heart: Die hun werk oprecht leuk vinden.

Zometeen een potje ‘Werken met hindernissen 1: met een bril op werken’. Nog nooit gedaan in 10 jaar, maar ik krijg mijn lenzen echt niet in. Heb vannacht ook een uur wakker gelegen omdat mijn ogen zo zeer deden. Gelukkig was het minder na een gefrustreerde huilbui :sweat_smile: Maar ik haat mijn bril echt uit de grond van mijn hart (en alle andere brillen).

was net heel onschuldig op zoek naar een tuitbeker voor baby’s, kom ik de volgende aanbieding tegen

https://www.kruidvat.nl/satisfyer-pro-2-air-pulse-stimulator-vibrator/p/5307128

misschien heeft iemand er hier wat aan, ik heb er al 1 10/10 would recommend

4 likes

3x raden wie er kut heeft geslapen, ik geef het maar de schuld van de super maan.

2 likes

De dag begonnen met een stuk wandelen, doet nu al zoveel voor mijn humeur!

2 likes

Ik ben nu wel heel benieuwd wat je met je strings doet :joy:

Drogen? Lijkt me het meest voor de hand liggend. Maar je kan er ook een slinger van maken natuurlijk.

12 likes

Ik heb zojuist de ereburgers van de vegetarische slager uit de afprijsbak gered. Dubbel save the plannet. Ben heel benieuwd

21 likes

Vannacht drie uurtjes geslapen, daarna in de ochtend een eerste therapiesessie via zoom gehad en nu verlang ik naar een dutje🥺 maar helaas dat kan ik op mijn buik schrijven, m’n bovenbuurvrouw is weer weg vandaag dus dat betekent dat haar honden weer een blaf- en joelconcert samen aan het houden zijn. Misschien ga ik ook wel luidkeels mee janken straks