Wat je even kwijt wil #51

Protip: via de app van postnl kan je een postzegelcode kopen die je schrijft op de plek van de postzegel!

3 likes

@August oh wtf chill! Thanks!

(Loop ik zelf dus schijnbaar achter in technologie :joy:)

2 likes

Ik heb het ook laten doen en ik ben er zooooooo blij mee :heart_eyes:. Gewoon goed je wensen aangeven

2 likes

Sinds ik basic-fit volg op IG krijg ik allemaal shady volgverzoeken.

1 like

Jaaaa ik denk dat het ook wel goed komt hoor want op haar insta ziet alles er goed uit.
Maar toch blijft het wel een beetje spannend haha.

Moet helaas ook nog een k*t eind met de scooter omdat mijn vriend de auto heeft. Dus net via google maps / street view de hele route gedaan :rofl:.

1 like

Misschien moet ze leren dat ze in een professionele setting haar taalgebruik moet aanpassen?

3 likes

Heb ineens zoveel zin in een kaassouffle

6 likes

Pff ik werd dus gevraagd om bij een les van mijn vorige school te komen vertellen hoe ik me had voorbereid op het eindgesprek. Is alweer een jaar geleden, dus wist niet alles meer. Sommige studenten stelden dan vragen en ik probeerde daar op te antwoorden maar kwam helemaaaal niet meer uit mijn woorden en ging lopen stotteren en zei ‘sorry ik raak ff helemaal in de war’. Terwijl die docent me juist vroeg omdat ik dat zo gesprek zo goed had gedaan haha. En nu lulde ik soms echt complete onzin. Shit zeg. Hoop niet dat die mensen (en die docent) me net zo’n idioot vinden als ik mezelf nu.

2 likes

Ik heb ontbeten met zo’n cappuccino toetje met alcohol hahaha fijne donderdag xxx

11 likes

Hallo! Ik weet niet of iemand zich mij nog herinnert van EGF, maar zo ja (en zo nee): hallo, dus!

37 likes

Ik zat helemaal in mijn workflow; geluid mobiel uit, podcast aan en lekker werken. Krijg ik via FB ineens een shit load aan berichtjes (als in 1 iemand die na elke zin het bericht verstuurd en dat x10) dus keihard uit mijn flow gehaald :sob:

Ik heb wel ruim 3,5 uur achter elkaar doorgewerkt dus ik ga nu gewoon even pauze houden :partying_face:

2 likes

Er rinkelt een belletje in de verte.

Hoi!

2 likes

Thanks Trouw voor het verwoesten van de laatste restjes hoop in mijn leven

Ik denk dat ik toch maar een sugardaddy ga zoeken

7 likes

Ik las dit bericht ook… Zo deprimerend. Maar sta wel op plek 127 van de 1376 voor een sociale huurwoning. Dus nog 10 jr wachten en dan sta ik vast op 1.
Nu maandelijks te veel huur betalen voor en te kleine ruimte zodat ik sws niet kan sparen voor een koopwoning mocht ik dit ooit willen.

2 likes

Ik ben zielsblij dat ik in elk geval eindelijk een dak boven mijn hoofd heb in een relatief ‘prima’ appartementencomplex. Heb het toen ik het kreeg al maar extra leuk ingericht omdat ik niet verwachtte dat ik er de komende jaren uit zou komen :sweat_smile:

Mijn enige hoop is nog een partner krijgen met een redelijk vermogen of die al een eigen huis heeft maar als single ben je sowieso verloren in deze maatschappij. Maar oh wat moeten we toch onafhankelijk zijn als vrouwen

5 likes

Ik heb vannacht gedroomd dat ik met een oud klasgenoot cadeautjes uitwisselde en hij had allemaal super attente cadeautjes mij en ik een pakje carpaccio voor hem

???

9 likes

Maar carpacchio is ook echt fucking lekker

3 likes

Mn apple oortjes zijn stuk:(

Wat zijn nou echt fijne oortjes+microfoon voor thuiswerken? Of is zo n headset beter? Ik zie door de bomen het bos niet meer :(.

Is er ook een thuiswerktopic eigenlijk?

Nou, eerst maar een rijke vent vinden

1 like

Vandaag eindelijk weer naar de kapper! Schuine pony of niet? :thinking: