Ja echt shit, ik had kraamcadeautje besteld en vannacht in half slaap bedacht ik me opeens:shit het heeft een zus/broer. Dus te laat. Nouja misschien bij de volgende inderdaad.
Ik zou dat niet doen zelf, vind het niet echt nodig
Ja, echt wel. Shoppen merkte ik vooral toen alle winkels echt dicht waren, maar niet over gedroomd. Denk in mijn geval dat het korte verhaal dat ik schrijf (over een festival) het getriggerd heeft.
Staat op wtfock.be maar die is geoblocked buiten België geloof ik. Er worden wel afleveringen (met Engelse ondertitels) op Youtube/Instagram gezet door fans, 1 van die kanalen heet wtfock english.
Bij gewone verjaardagen niet, bij de geboorte zou ik wel iets kleins doen onder het mom van âgefeliciteerd, je bent een grote broer/zusâ oid. Is voor zoân kleine toch ook een hele happening en vind het wel lief om het ook een beetje met hen te vieren ofzo. Maar ik vind het zeker niet ongepast om niet te doen.
Ja, die peuter krijgt dan al minder aandacht en wordt misschien jaloers dus een kleinigheidje vind ik op zân plaats. Het is niet niks als je opeens de aandacht moet gaan delen met een newborn.
Al is het een kleurboek met potloodjes.
zo dat duurde even!
Ik zag net een buurkat in de tuin die aan het manken was en een paar weken geleden (zowat een maand zelfs denk ik) had ik haar ook gezien en toen was ze ook al aan het manken Arm ding. Ze ziet er verder wel verzorgd uit dus ze lijkt wel een thuis te hebben.
Ben helemaal vrolijk en energiek wakker geworden dus nu heb ik zin om een grote schoonmaak te houden en allemaal stomme klusjes te doen die al lang liggen. Dweilen!! Kleding stomen!! Moet maar even een lijstje maken want het is veeeeel.
Oh en vanavond iets lekkers koken
Ja echt shit dat de winkels dicht zijn misschien dat er nog iets in de schappen van kruidvat liggen. Ff checken.
Niet per sé nodig. Mijn dochter is nu grote zus geworden en een deel neemt wel een cadeautje voor haar mee en de andere helft niet. Het boeit haar geen fluit. Ze vind het leuk maar ze vind het net zo leuk de cadeautjes voor haar broertje uit te pakken. En ze mag met het speelgoed spelen waar haar broertje nog niet mee kan spelen (autogarage bijv). Maar mijn dochter is 2 dus daar is het uitpakken nog het leukst
Ik houd van sushipoint. Ze doen regelmatig win acties via hun social media. Mijn vriendin en ik hebben een sushi box gewonnen whoeh
Ik zou het dus ook niet doen. Is zeker ook voor zoân grote broer/zus wennen en aandacht delen etc., maar vind het de taak van de ouders om het oudere kind daar vooraf op voor te bereiden en in te begeleiden. Andere kids moeten ook maar leren dat er niet bij elke gelegenheid een cadeautje hoort. Maar misschien klink ik nu wel heel hard hoor, geen idee eigenlijk
Ik geef les aan eindexamenklassen en ik vind het zo spannend dat ze over een maand examen doen. Mijn eerste keer lesgeven aan een eindexamenklas binnen het voortgezet onderwijs.
Echt serieus meer spanning dan voor mijn eigen eindexamen.
Ze zijn as we speak aan het oefenen
Ik ben zo happy met mijn outfit vandaag. Echt jammer dat ik op kantoor niet even gelegenheid heb om een foto te maken voor het wayrw topic.
Ik wil weer eens mn wenkbrauwen laten doen maar ik vind het altijd lastig te bepalen wat daarvoor de goede timing is, aangezien ik het de eerste 1/2 dagen lelijk vind.
88 euro, ik zag ze verder overal voor 105, en de afgeprijsde waren allemaal niet meer mijn maat.
Ik hou van zeewier snacks maar die van de appie zijn echt goor. Alles van deze bakjes is of te droog of smakeloos. De gedroogde bonen waren opzich wel oke maar die waren zoet?
Net gejumpscared door de eekhoorn die me opeens zat aan te staren vanop het voederhuisje, fucking hell. Hij schrok denk ik net zo hard als ik toen ik opkeek.