Oh dat is nog net te doen ja, haha. Moet goedkomen
Helemaal over de zeik omdat ik een topic vermeed ivm spoilers en ik me nu in de reclame niet kon inhouden tijdens het terugkijken en een ander het in haar reactie had staan… waarom heb ik geen geduld???
Super onsympathiek van mij want het is echt mijn eigen schuld dus dit was het teken dat ik wel die halve zak chips en overige toffifees mag opvreten in bed. Ben as we speak begonnen en heb nu al spijt van al deze keuzes
Denk dat de weermannen dit beter weten dan wij.
zul je zaterdag/zondag wel merken denk ik.
Google zegt ja.
Ik heb woensdagmiddag een declaratie ingediend bij m’n zorgverzekering door via de app een foto van de rekening te maken (hoefde verder niks in te vullen) en het geld staat nu al op m’n rekening. What a time to be alive
Zeker, zondag 100% kans op sneeuw (is je Google stuk? :p).
super lastig lijkt me dit, veel sterkte
Ik heb echt zo veel zin om te schaatsen, vannacht zelfs over gedroomd
Hahaha zo kinderachtig (ook om je dan niet aan de klok te houden) maar ik vind t echt grappig
Oké conclusie ik denk dat mijn hormonen op hol zijn geslagen want ik moet net huilen omdat ik zie dat mijn niet bijzondere post in een ander topic net hartjes kreeg hahahahahah
Ps de chips is op en de 6 overige toffifees gaan nu naar binnen
Ik heb vrijdagmiddag altijd snack drang. Dus eerst gezond wortels.
Ook wel krakend maar voldoet niet. Toen maiswafel, zelfde verhaal.
Dus net ribbel paprika chips, hemels. Ga het bij 1 bakje houden.
Nu weer werken het is nog lang niet af.
Love deze zelfbeheersing na mijn posts, ik had ook ribbel paprika!!
Dat is echt mijn favo!
Kost me wel moeite hoor, 1bakje.
Het is me zojuist voor de eerste keer gelukt om een spoiler toe te passen dit is echt een overwinning want het is al twee keer eerder mislukt (vraag me niet hoe)
Ik scoor anti boomer punten zo!!!
Ps dit was de tweede keer nu want ik voel me de bom
Tering. Ik zou over een kwartier vertrekken naar een vriendin en nu zegt ze af. Wel met een goede reden, maar ik voel me een beetje lonely vandaag. Verveel me al de hele dag. En als ik had geweten dat het niet doorging had ik mn dag wat nuttiger besteed. Ik baaaaaal En de rest vh weekend heb ik ook niks gepland.
Ik was bang voor pijn bij de mondhygieniste en het doet ook best wel pijn . Het voelt alsof mijn tanden bont en blauw zijn. Toen ze bezig was vond ik het wel meevallen maar nu. Ik vind het echt zo stom dat mijn oude tandarts ook nooit iets gezegd heeft over dat ik zo veel tandsteen heb.
Ik heb een zakelijk telefoonnummer aangevraagd en ik voel me nu echt een boss lady
Heb mn haren ontkleurd en nu ben ik oranje. Stiekem vind ik het best tof en ik denk dat ik even wacht met oververven hahahaha