Het hele huis zit onder het stof, woonkamer hangt vol met fijn stof en deur naar buiten staat open. Zit tegen de kachel aangeplakt met een kop thee. Ben nog nooit zo blij geweest dat ik morgen weer kan werken.
Ik kan zoo geen concentratie en motivatie vinden om te studeren voor een vak dat ik echt saai vind.
Al vier uur niks aan het doen. Nu echt starten denk
Ik zit echt heerlijk met mn bakkes in de zon. Heb de schuifpui op een kier en de zon valt perfect naar binnen.
Als je iets van tiktok op t forum wilt plaatsen moet dat of een video van onder de 30 sec zijn en anders moet je de link via dat link tekentje delen.
zo dushttps://vm.tiktok.com/ZS3H78XN/
anyhow heb het gekeken en ben nu forever misselijk.
Haha thanks en same
Ik word echt gek. Nu als ik een mail stuur, en antwoord terug krijg en dan weer iets terug stuurt in een thread krijg ik opeens geen antwoord meer. Totdat ik een nieuwe mail maak dan is er gelijk antwoord. Krijgen ze de derde mail niet door ofzo???
De tering hee, ik ben alles behalve een keukenprinses, maar zelfs ik verzin dit soort dingen niet
Onze webmail-mailbox op het werk vind ik wel echt super onoverzichtelijk bij threads, eerst kon je instellen dat je niet met threads wilde werken, maar dat kan niet meer. Wat ook kut is, is dat de markering wie er mee bezig is er al bij staat als er dan een nieuwe reactie komt, waardoor mensen vaak niet door hebben dat het een nieuw bericht is dat nog actie nodig heeft.
Een badjas is een prima alternatief voor een vest of trui toch?
Zeker
Pffft ik heb al een paar weken ‘last’ van een trillend ooglid en ik word er echt gek van. Ook echt 50 keer op een dag
Pffff weer gezeik met die tweeling en kut opmerkingen van vaders. Het ging helemaal mis met die ene en heb hem dus gebeld omdat het niet beter ging, ze bleef krijsen. Hij komt thuis en en gaat ff zitten met die twee. Waarop ik mijn ontbijt ff pak want het was ondertussen 11:00 en nog steeds niks gegeten. Krijg ik op m’n kop dat ik ook voor werk had kunnen eten. Zeker. Maar dat is het probleem toch niet? Het probleem is je kind dat ik dik twee uur heb moeten troosten en heb moeten vasthouden. Ook als ik wel gegeten had had jij ze nu moeten troosten omdat ze helemaal door het lint gaan
Ik moet echt m’n haar knippen maar ik durf niet maar ik ga het toch doen
Ik moet echt stoppen met bang dat zijn mensen me overdreven vinden. Ik hou van make-up, maar ga nooit met lipstick en/of oogschaduw de deur uit. En nu heb ik vandaag m’n haar leuk gekruld omdat ik daar zin in had en ik vind het vet mooi zitten, ben ik weer bang dat mensen uit m’n Zoomwerkgroep dat overdreven vinden.
Ik ben nu al helemaal klaar met die vieze sneeuw hier. Wil gewoon normaal kunnen wandelen/lopen ipv honderd keer uit te glijden
Had wat puzzels uitgezocht en op de weggeefhoek gezet, heeft een vrouwtje die wat puzzels kwam halen chocolade door de brievenbus gedaan zo lief.