Toen ik net in de Zara aan het shoppen was voor de baby van een vriendin heb ik de kinderafdeling ontdekt en ik vind het awesome. Niets voor de baby gevonden maar ik ben zelf 2 truien en een jurkje rijker, nooit gedacht dat ik in mijn mid twenties nog in kleding in maat 152 zou passen en nog belangrijker, nog leuk zou vinden
Mijn moeder kapt gesprekken altijd zo bruut af. We waren net via whatsapp lekker aan het kleppen over een operatie van mijn vader. Zegt ze ineens āJa gaat gelukkig goed.Groetjes.ā
Okay so weāre done here.
Ja, dit kan je via de verzekering regelen(tenminste 5 jaar geleden)
er staat bij werk een bellenblaasmachine buiten, staan een moeder en kind bij de machine zelf en dat kind loopt het apparaat aan te raken. dus ik zeg āplease donāt touch the machineā zegt de moeder met droge ogen āIām not touching itā ja nee koekoek maar je kind wel!!! rot op met die kinderklauwtjes
Heeft iemand hier ervaring met stoomreinigers? Zit naar een KƤrcher premium te kijken. Maakt hij ook je stoffen bank en vloerkleed/ tapijt ed goed schoon of gewoon heel nat?
Man had vorige maand een klein aquarium gekocht voor mijn zoontje.
3x raden wie zometeen die bak mag schoonmaken
Ik zou het laten liggen/staan en dan mag je man het doen.
Nee, ik was al klaar en het was een computertentamen, dus ik zei ik heb 52 punten, is dat een voldoende? En toen zei ze eerst ja en daarna nee
Voor tapijt/bank/etc moet je echt een tapijtreiniger hebben. Die zuigt ook gelijk het water en vuil op. Ik weet niet of er stoomreinigers bestaan die dat doen?
Je man.
@Luzarl ze heeft zich vergist en gaat daarom kijken wat ze met de normering kan doen? Snap dat het lullig voor je is maar is gewoon pech toch.
Ja ze vond het ook lullig voor mij, ik ben er alleen maar blij mee haha
Haha ja dat snap ik, hopelijk kan het!
Ik ben een kastje van IKEA in elkaar aan het zetten en het ging heel snel en voorspoedig tot de laatste schroef, die wil er niet in, hij draait alleen maar. Grrrr. Nu gestopt voor eten (en wijn) en zo verder haha.
Ja ik kon niet zo zeer iets vinden over stalken van je ex.
Maar het had niet zozeer te maken met dat je je ex terug wilde maar iets met zelf ontwikkeling.
Godver donder net de helft van de trap afā¦niks ernstigs ofzo wel mega pijn bij me elleboog, billen en enkel.
Oei, ik vind dit best wel kwalijk. Enorme clickbait. Ik ben opzich best benieuwd hoe het afloopt met Fred van leer. Google ik net zie ik overal staan dat hij is overleden. Maar dat is helemaal niet zo?
Ging het laatst op het forum niet over Chicken Tonight? Zag er toevallig net na jaren weer een reclame voor āook lekker zonder kipā.
Ik vind ineens spruiten echt ZO lekker
Ah ok ik snapte het al niet, maar vanuit die dame nog steeds niet XD. Zou wel raar zijn als ze wat met die normering doen, maarja als ze daar zelf mee komen zou ik ook niet ālaat maarā zeggen haha
Haha ja er is nu zoān Jerry Springer achtige reclame van gemaakt, vind m echt grappig.
Zou het alsnog niet kopen want het is niet te vreten.