Ooooh natuurlijk!!
Wordt er op meerdere plaatsen bij van die fruit / aardbeien spiesjes verkooppunten steeds meer verkocht?
Zie net dat ze hier ook al stroopwafels gaan aanbieden.
Neeeeee nog maar 2 afleveringen van Call the Midwife en dan heb ik ze allemaal gezien. Kan het snel januari worden???
Ik heb zooooveel zin in chips maar we hebben niks En weekends zijn altijd zo druk in de supermarkt dus wil eigenlijk ook niet gaan morgen
Ik moet! vanavond een online cursus afmaken want vanaf morgen is het niet meer gratis en ik zit al op 80% maar zo geen zin meer. Is ook echt niet zwaar werk ofzo, voel me echt een kleuter hoe lang ik over dit heb gedaan. Had binnen 3 dagen af kunnen zijn ipv 7 weken
Ik twijfel heeeeeel erg of ik mijn haar weer kort moet knippenā¦
Hahaha was een herhaling! Het gaat weer los op facebook ook hoor
Ik heb āgezondeā brownies gebakken maar ze zijn goor
Weet je wat wel lekker is en naar brownies smaakt.
Cashew noten met nadels en cacao poeder in een blender pleuren. Balletjes van maken en opvreten.
Morgen kan ik weer een sportles volgen bij de sportschool! Zo benieuwd hoe dat weer is. Heb er wel zin in, lekker buiten! Hopelijk valt mijn spierpijn morgen mee wel
Ik had laatst wel een soort variatie hiervan gemaakt (no bake brownies met dadels) en dat was wel lekker ja! Alleen dadels zijn zo duur. Maarja je ken niet alles hebben in het leven. Ik ga die ballen wel ff proberen volgende keer. Mijn fout nu is dat mijn vanille-extract op was en er dus bijna geen smaak aan zat dus ik zit gewoon bittere cacao te vreten. Dadels zijn wel lekker zoet
Tijdens de vrimibo 2 biertjes op na een jaar zonder alcohol. Was gewoon wappie na die 2 blikjes. Thuisgekomen ook echt meteen in een diepe slaap gevallen en word net pas wakker en nu moet ik nog avondeten maar heb zo geen honger. Wat een verspilling van de avond haha.
Ik ben bij mijn ouders op bezoek en mijn broertje had koekjes gebakken. Inmiddels zijn we een paar uur verder en ik heb inmiddels ontdekt dat het geen gewone koekjes waren . De rotzak.
Bleh dit is echt een stomme dag. Stomme week misschien. Moet leuke dingen mixen met dingen waar ik eeecht geen energie meer van krijg en dat breekt me op, blijkbaar
De action heeft dadels. Al moet je die voor die brownies dan wel even wellen. En in turkse supermarkten zijn ze vaak ook goedkoper.
Hopelijk kan je morgen bijkomen
Lief Helaas niet maar het is wel een energiedag als het goed is
Leven is een soort vertraagde rollercoaster op het moment haha, gelukkig kan ik er binnenkort met iemand over praten (professioneel(
Vandaag nog een gesprek gehad op mijn werk en ik zag mijn baas en de HR manager al een beetje moeilijk kijken.Ik dacht echt meteen: nu gaan ze me nĆ³g een keer compleet afmaken.Maar dat was dus helemaal niet zo,verrassend genoeg.Ze zagen dat ik de laatste tijd goed mijn best deed en krijg dus toch nog een ontslagvergoeding mee
Super chill bovenop mijn vakantiegeld deze maand.Een collega zag ons zitten en zei al dat ze klaarstond om in te grijpen mochten ze me weer afbranden.Maar dat was dus helemaal niet nodig.Alleen volgende week nog 3 dagen en dan even een paar weken rust en tijd om na te denken over mijn volgende stap.
Ik hoor net toch een bizarre random fact
https://www.google.nl/amp/s/willemwever.kro-ncrv.nl/node/66689/amp