Wat je even kwijt wil #35

Jeetje wat een achtbaan dit… Echt heel erg spannend en wat ontzettend kut dat je alleen bent. Heel veel sterkte!

1 like

Dat klinkt positief, wat fijn!

1 like

:heart::heart: ik denk aan je

1 like

Dat doe ik al 5 dagen. Toch maar gedaan net… zucht

Jeetje hey, heel veel sterkte nogmaals. :heart: :heart:

1 like

Wil je potje met mij spelen nu…? @ hele forum trouwens

:heart::heart::heart::heart:

1 like

Jawel, wel weer iets gelukkig!

Jeetje wat een intens spannende tijd.
Ik hoop dat het geluk aan jullie zijde staat :heart:

1 like

@MrsCarr Echt wat een verschrikkelijke situatie zit je in nu zeg. Ik vind het ook zo naar voor je dat je daar alleen zit. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik denk wel aan je :heart:

1 like

Fijn dat het naar omstandigheden redelijk gaat. We zullen voor je blijven duimen.

1 like

Vriend net: het is echt mooi weer de laatste dagen. Bijna net zo mooi als jou.
Ik: :smiling_face_with_three_hearts:
Vriend: het is wel nog erg koud. Beetje zoals jouw hart…
Ik: :neutral_face:
Thanks he :joy:
(Disclaimer: dit is onze humor, no hard feelings naar hem)

22 likes

Drie keer raden wie er woensdag weer naar haar eigen kamer mag om verder te herstellen…

DEZE BITCH KOMT ERAAN. DE HATS MAG WEER BUITEN FLATSEN.
In lock down, dat wel. Ik ga me keurig aan de regels houden, maar mijn eigen kamer is wel heel fijn!!

76 likes

Iemand die weet als je bij booking . Com je verblijf annuleert je dan je geld terug krijgt? Staat verder nergens wat vermeld oid…

Ik snap al die " Ik voel vanalles aan mn ziel " mensen wel.
Had vorig jaar een Dit word mn jaar gevoel. En dat klopte.
Dit jaar dacht ik Nope. AND BOY WAS I RIGHT

5 likes

Ik ben het hier niet mee eens. Het jaar is nog maar op een kwart. De andere driekwart worden vast beter voor je! Met een geweldige baan, leuke mensen en maanden waarin je je titel waar gaat maken. Het jaar is amper begonnen. Slet’sgo!

11 likes

Oeh i like this. Misschien moet ik toch maar naar de kerk gaan hierna haha.

1 like

Altijd welkom <3

5 likes

Ik vind het stiekem toch wel erg kut dat mijn sociale leven echt compleet naar de klote is nu. :disappointed: Snap het wel enz maar beetje balen mag wel toch? :pleading_face:

7 likes

Oh no. Die nieuwe maatregelen betekenen dat ik waarschijnlijk ook tot juni niet kan werken. Heeft het zin om nu te solliciteren? Zolang niks doen trek ik niet.