Hier, stukje verderop, ligt een wit laagje hoor! Wel zo’n natte sneeuw laag, maar het is wel wit
Nee bah, natte sneeuw
Haha wat knullig! Dat pleit wel weer meer voor een geplande afstoting van een provincie boven de rivieren, de praktijken in het Zuiden hebben ze daar niet zo mee, die zijn toch al dicht…
Ik hoorde dat ze in Italië nu iedereen (symptomen of niet) die in de buurt van die dorpen is geweest testen, en dat ze daarom ook zo’n gigantische stijging in positieve testen hebben.
Ik hoorde net een Italiaan op de radio zeggen “Fransen, Duitsers, Belgen en Nederlanders zijn veel sluwer dan wij Italianen! Jullie testen gewoon niemand en daardoor hebben jullie geen besmettingen” lol
Huh error het heeft ineens gesneeuwd, helemaal wit buiten? Schrik me dood.
Edit: ik zie dat ik niet de enige ben die verbaasd is haha.
Misschien klinkt dit heel dom of naïef, maar (nu je toch online bent, haha) waarom zou het Corona zoveel gevaarlijker moeten zijn dan een flinke griepepidemie? Ik begrijp dat ouderen en chronisch zieken meer gevaar lopen, maar op mij komt het verder over als niet meer of minder gevaarlijk dan een goede griep, maar ik krijg door de media en de maatregelen die genomen worden het idee dat ik hier veel te licht en verkeerd over denk.
Mogelijk heb ik het antwoord hier op het forum gemist, maar ik krijg hier met een rondje Google ook niet echt een duidelijk antwoord op.
Ik word zo moe van die dromen van mij de hele tijd. Het zijn niet echt nachtmerries maar ook niet dat je nou denkt ‘oh leuk’. Maar het kost me zo veel energie (kan dat?) dat ik na 9 uur slaap alsnog doodmoe wakker word
Omdat ze het allemaal nog niet weten. Het virus is nieuw en kan nog muteren.
Wat we nu weten is een globale schatting. Er gaan ook “gewone” mensen dood nu.
Plus China is totaal niet betrouwbaar. Er kunnen veel meer doden zijn dan ze beweren dus de cijfers zijn ook niet betrouwbaar
Hahaha ik ben gaan slapen met pyjamabroek aan en nu word ik ineens wakker zonder broek?? Kan me oprecht niet herinneren dat ik hem uit heb gedaan maar hij lag ook heel netjes onder m’n kussen met nog wat andere slaapkleding
Het kutte van de media is, oh weer een dode, nog een dode en ga zo maar door.
Terwijl ondertussen al ontzettend veel mensen weer genezen zijn.
Mja dat is niet sensationeel genoeg.
Lekker afsluiten van de rest zeker
We hebben gewoon een nieuws en actualiteitentopic, lijkt me een prima plek. Word er ook een beetje moe van.
We gaan inderdaad geen apart coronavirus-topic starten. Gezien de actualiteit hiervan past het prima hier:
En verder leven we niet in China dus is iedereen vrij om te posten wat hij/zij wil (uiteraard volgens de huisregels en in passende topics).
Ik moet zo op stage de hele dag mensen bellen, en ik will nieeeeet
HUH??!?!? waarom?
wat is dit nu weer, we hebben je verzoek gewoon in overleg behandeld en je krijgt een snelle reactie van 1 van ons. c’est tout.
Dus omdat jij je zin niet krijgt worden forummers niet serieus genomen…
Girl please
Mijn schoonmoeder geeft haar planten ook altijd restjes koffie en thee en die doen het er heel goed op. Maar is dus eigenlijk niet goed voor zo? Of iig niet voor alle planten?
Altijd als ik bij de apotheek ben moet ik de neiging onderdrukken om te zeggen “ik heb een ernstige vorm van spoenk”.
10 liter medusijn