@Otzi je bericht is weg maar gezien de reacties was het slecht nieuws. Veel sterkte!
Omg ik ga morgen maar wist niet precies wat het was maar nu heb ik er zooooveel zin in!!
Ergens achteraf tussen betonbouw? Dat is gewoon de rai, bij de ring…
Ok, niet echt achteraf misschien maar toch ook niet hartje centrum. En de locatie is toch ook niet erg sfeervol te noemen? Het ligt tussen allerlei betonbouw, hotels, de rai, etc. Niet echt een mooi park zoals WinterWonderLand in Hyde Park Londen. Want daar is het o.a. vanaf gekeken.Dan had het meer in het Vondelpark gepast.
Omdat we plastic bakjes nodig hebben gaan we vanavond Chinees eten zodat we nog meer eten in de diepvries kunnen stoppen
Jaa er is genoeg te doen! In de avond wordt het wel wat leuker omdat het publiek dan wat volwassener is natuurlijk.
Ik ben vandaag vrij en heb lekker weinig gedaan, maar heb net pas gedoucht en voel me nu slecht daarom . Ik doe ongeveer elke dag al iets sociaals, maar toch voel ik me nu slecht als ok niets bijzonders doe. Ga zo wel even naar dr supermarkt en dan hopen dat mijn zusje vanavond wil afspreken
Ik heb precies dit vandaag! Ben ook gewoon moe. En heb ook gevraagd of mn zusje iets wil doen maar betwijfel het. Dan ga ik lekker een film kijken vanavond.
Hopelijk kun je nog een beetje genieten van je dag!
Denk dat het een stuk duurzamer is om het binnen te doen.
Echt? Dit geeft hoop haha…
@SeatLeona Je kunt je telefoon nog wel ontgrendelen dan, maar als je een app opent zegt ie dat het gelimiteerd is.
Spotify voegt de laatste tijd uit het niets allemaal random liedjes aan mijn playlist ‘vind ik leuk’. Hoe kom ik hier vanaf en zorg ik ervoor dat Spotify dit niet meer doet? Ik had laatst alles al geunliked (en daardoor per ongeluk ook nummers geunliked die ik wel zelf had geliked en die ik nu dus kwijt ben ) maar nu heb ik wéér een hele zooi erbij. Iemand anders dit meegemaakt en een oplossing weet?
Ik heb overigens een betaald account.
Kan ik courgette bij m’n ramen(noodles) doen of is dat goor
En hoe moet ik 't dan snijden
zou 't niet doen, maar er tempura sticks van maken als side kan wel lekker zijn denk ik
Koop dit (of een ander merk maar iets met d-manosse) en neem zo veel als mag de eerste paar dagen:
Bij de Holland en barret / aka tuinen hebben ze sterkere die beter zijn qua prijs kwaliteit verhouding maar dat moet maar net in de buurt zitten.
Maar dit was toch buiten? Of heb ik dan een hele andere locatie gezien… Met een mini-reuzenrad enzo.
Ik moest vandaag mijn huis leegmaken omdat ik voor een tijdje naar het buitenland ga. Ik vind verhuizen toch wel echt zo godverdetyfusverschrikkelijk iets dat ik letterlijk 2/3 van mijn inboedel heb weggegooid zodat ik bij mijn ouders veel minder hoefde uit te laden. Als ik terugkom begin ik wel weer opnieuw.
Alleen dat reuzenrad is buiten. De rest is binnen in de RAI.
Aha, dat verklaard hoe mensen er een hele dag door kunnen brengen. Ik begreep er echt al niks van!
ik word de hele dag afgemeld van het forum?? ben ik de enige?? heb nog niets terug gelezen dus misschien was het al geplaatst , maar goed.