Haha! Ja, ik heb nog genoeg chocolade hier liggen, maar ik wil een beetje minderen met chocolade.
Ik wilde iets bestellen bij een webshop maar ze hebben een 2 op google reviews en ongeveer 90% van de recensies van het afgelopen jaar is 1-2 sterren. Blijkbaar worden spullen heel vaak niet geleverd, meerdere keren afgeschreven, terugbetalingen niet gedaan, enzovoort. Hoe kan zoān bedrijf blijven bestaan
We krijgen pas dinsdag uitsluitsel of we het huis krijgen. De verhuurmakelaars zijn ziek/hebben vakantie
Lekkere chocolade? Als je niet zo snel iets weet, misschien even kijken onder de cadeau categorie, dat vind ik altijd wel leuk.
-weg-
Oh ik heb ook echt zin in zulke nonruzies met vreemde irritante mensen. Ga denk ik straks maar even naar de zeeman en kruidvat, lopen geheid mensen rond om even naar de snauwen.
Jeetjeā¦ heel veel sterkte
Jezus wat verschrikkelijk Heel veel sterkte.
Jeetje wat een nieuws, heel veel sterkte! Jullie familie heeft echt veel te verduren zeg echt heel verdrietig voor jullie.
Ah jeetje wat erg en heftig ook. Ook dat jullie het hem moeten vertellen.
Ik wens jullie megaveel sterkte en een dikke knuffel
Wat een verdrietig nieuws. Sterkte gewenst
Jezus wat kut. Veel sterkte
Jeetje wat verschrikkelijk, ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende periode! Misschien kun je de dokter alsnog bellen en vragen of zij het aan hem willen vertellen? Ik kan me voorstellen dat je niet weet hoe je dit aan hem moet vertellen en zij hebben wel ervaring met zulke gesprekken.
Dank jullie wel allemaal We hebben nog wel hoop dat het misschien gewoon is dat hij niet goed reageert op de Parkinson medicijnen vanwege iets anders, maar de diagnose is nu wel gesteld (ook al is deze nooit 100 procent zeker. ik zie het helaas zelf ook wel in zijn symptomen.
Dit is toevallig echt precies waar ik nu behoefte aan heb, zonder dat ik het wist. Ik kijk nu 1 minuut en ik erger me nu al.
Veel sterkte
Ik heb net taart gegeten die goed was t/m de 31 maar vond het zonde om hem weg te gooien. Wish me luck!