Wat je even kwijt wil #31

Ok, misschien een domme vraag, maar hoe komt het dat zoveel mensen die hier schrijven elkaar in real life kennen/elkaars insta hebben? Komt dit doordat ze hier dan al heel lang meeschrijven of…?

Heb nu m’n tweede week erop zitten bij m’n nieuwe baan en het voelt tot nu toe zo goed, dat ik er zowat emotioneel van word. Leuke collega’s, ik voel me welkom op de afdeling (en die is groot, 100+ man), m’n leidinggevende heeft vertrouwen in me, er is een lange termijn plan waar we heen werken… misschien voor velen vanzelfsprekend maar voor mij was dit eerder niet zo, merk ik nu (dit is m’n 3e baan/werkgever, ben nu 3.5 jaar afgestudeerd)
Ik ben zo kapot van deze 2 weken dat ik nu al naar bed ga maar het is het waard :star_struck:

19 likes

Er zijn veel meetings geweest. En op de laatste dag van egf zijn er veel insta’s uitgewisseld zodat mensen elkaar niet zouden ‘kwijtraken’ ook is er hier im het members only gedeelte een instagram topic.

2 likes

Volgend jaar moet ik echt niet weer 4 weken mee gaan naar mijn vriend zijn thuisland. Verveel mij zo erg en we zijn woensdag pas aangekomen :pensive: ben te blut denk ik om mijn ticket te wijzigen om eerder terug te vliegen.

Schrijf het hier maar even zodat ik niet volgend jaar dezelfde beslissing maak. Scheelt gelijk weer gedoe met werk

Sterkte voor jou, je familie en je oma!

1 like

Ik word zo schijtziek van dat vuurwerk dat ik eigenlijk gewoon een weekendje weg wil met Oud&Nieuw. En omdat ik bang ben dat hier (Den Haag) de pleuris uitbreekt.

Oh je laatste opmerking breekt m’n hart, ik kan me dat gevoel zo goed voorstellen. Heel veel sterkte voor jullie allemaal :persevere:

1 like

och nee het arme mens :pensive: wat verdrietig zeg, heel veel sterkte voor jou, je familie & oma! Ik hoop dat je haar morgen nog wel even kunt spreken

1 like

haha oh wauw, er zit echt een hele community achter.
Ik dacht een tijdje geleden: oh leuk! Beetje hier ouwehoeren over vloggers aangezien ik dat niet kan met mijn omgeving (‘vlogs zijn zó oppervlakkig’). Maar dit forum is dus zoveel meer! :wink: Good to know.

1 like

Same! Ik verwacht echt rellen.

Nou wel selectief hoor.
Durf te wedden dat de meerderheid hier nog nooit bij een meeting is geweest. En die meetings zijn ook vrij klein over het algemeen. Het is niet dat iedereen iedereen in het echt kent of dat zou willen.

11 likes

Ik ook. Misschien niet in de wijk waar ik woon, maar toch.

1 like

:laughing:

5 likes

Ja het is hier ook relatief onrustig maar eigenlijk is het wel in het midden van alle rel wijken nu. Misschien valt mijn einde jaarsuitkering mee :grin:

1 like

Hopen dat het meevalt :crossed_fingers:t2:

1 like

Heb al jaren geen blogs meer, maar wel insta (en onlangs een nieuwe gestart met vegan Dr Greger proof eten. :blush:

:scream:

1 like

Dankjewel voor je antwoorden! Mijn twijfel komt vooral uit het feit dat ING zelf al direct een noodlijn noemt voor het geval het niet goed werkt (waarom zou je dat noemen als het altijd goed werkt…) en ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit een pinautomaat met V Pay logo heb gezien (wel veel Maestro). Op internet vind ik onderstaand tabel, in het buitenland hangt het heel erg van het land af welke handiger is. Best zou eigenlijk zijn om allebei te hebben.

Wist je dit echt niet? Ik heb namelijk het idee dat @monkeyslut daar nooit geheim over heeft gedaan en het vaak ter sprake is gekomen, maar ik kan ook niet zien hoe lang je zelf lid bent, @Zoeva. Ik vind sommige forummers super herkenbaar maar misschien vinden mensen dat andersom van mij ook wel terwijl ik denk dat niemand zoiets doorheeft, geen idee.

3 likes

Ik had vet zin om uit te gaan maar lig al 2,5 uur onder een dekentje op de bank maar mensen wachten op mij :dancer: