Ik lig nog in bed en mijn kat ligt super lief naast mijn hoofd te slapen (sorry voor mensen die katten in bed vies vinden)
Wacht even… amerigo is dood maar sinterklaas is al weet ik veel hoe oud. Hmm sterk verhaal hahaha
Ik was gisteren jarig en vind het nu gewoon jammer dat ik weer een jaar moet wachten tot het weer ‘mijn dag’ is.
Bij mij ben je nog 8 minuten jarig! Gefeliciteerd!
Haha, yesss! Thnx!
(waar zit je dan??)
Las Vegas!
Ohhh, super gaaf! Enjoy!
Meubels met krasjes en haakjes ga je niet helemaal kunnen voorkomen denk ik. En bij ons mogen ze niet op het aanrecht en doen dat dan ook niet als we thuis zijn, maar als we er niet zijn…
Omg, is het tijd voor een legpuzzel topic
Nou, I’m in!
Ik maak ‘m en verplaats je bericht goed. Zag in het wjekw foto topic ook al puzzels voorbij komen. Brb!
De ouders van mijn vriend komen voor het eerst naar mijn nieuwe appartement kijken en het is nog nooit zo schoon geweest. Mijn vriend ging zelfs de douche schoonmaken terwijl je die ook gewoon dicht kan doen
Ik heb net een Lasagne gemaakt voor vanavond maar wat is nou handig? Nu afbakken in de oven en dan vanavond alleen maar opwarmen of vanavond pas helemaal bakken?
Ohja, da’s wel een slimme. Ik was inderdaad bang dat ie dan zo taai wordt, maar ik ga 'm dan toch nu afbakken en vanavond gewoon op 120 graden ofzo laten opwarmen!
Ik heb zo een babyshower (mijn eerste ooit) en ik weet niet. Eerst had ik er wel zin in maar nu denk ik: overdreven gedoe met allemaal vrouwen bij elkaar
Maarja er is wel lekker eten
Ik heb echt een hekel aan babyshowers waar ze van die domme spelletjes gaan doen… dus ik hoop dat je naar een leuke gaat.
Ideale babyshower is gewoon gezellig eten, drinken en kletsen over iets anders dan een baby.
Ja we gaan dus wel stomme spelletjes doen. Ik moest een babyfoto opsturen dus sowieso moeten we gaan raden wie bij welke foto hoort en ik hoorde iets over luier pong ipv beer pong.
Haha dat laatste hoop je maar Soms krijg je van die slappe diepvriesgebakjes voor geschoteld als het bij iemand thuis is.
Ik heb ook altijd een hekel aan babyshowers, ik wil ze ook echt niet voor mezelf.