Wat heb je gestudeerd?

Voor mijn gevoel zit ik al heel mijn leven op school, ben er ook behoorlijk klaar mee.

Juridisch medewerker - richting SMD (niv 4) - diploma behaald
Sociale studies deeltijd - gestopt na propedeuse omdat ik geen werk kon vinden van 20u of meer voor het 2e leerjaar
Verzorgende IG bbl niv 3 behaald
Verpleegkundige niv 4 bbl - laatste jaar en dan hopelijk even klaar

(al ga ik misschien nog verder voor niv 5, al moet ik nu al janken bij de gedachte)

1 like

Pedagogiek - doe er nu minder dan niks mee!

HBO verpleegkunde

Lifestyle & Design aan de kunstacademie.

1 like

Midden Oosten Studies maar doe er niks mee en ga nu deeltijd Pabo doen.

International Media & Entertainment Management
Sociaal Pedagogische Hulpverlening
European Studies
Social work (nu bezig)

Ahhhhh ja, 4x is scheepsrecht. :joy:

3 likes

Eerst een jaar Nederlands recht gedaan, mee gestopt was toch niet helemaal mijn ding.
Daarna Bachelor in Psychologie gehaald.
Nu mijn master aan het afronden, het is een hele specifieke master dus zal hem niet benoemen maar het is een combinatie van psychologie, recht en criminologie. Heel erg leuk! Alleen nog mijn thesis afmaken, dat is iets minder leuk😌.

1 like

Oh, wat leuk! Ik vind het Midden Oosten een heel fascinerende regio. Hoe komt het dat je er niets mee doet? Vind je er geen werk in of ben je er klaar mee?

Is ook zeker een interessante regio en studie maar het is idd best lastig om er werk in te vinden en ik wil toch liever een andere kant op. Maar de interesse blijft en wie weet ga ik er in de toekomst toch nog iets mee doen.

2 likes

Eerst HBO leraar geschiedenis gedaan en propedeuse behaald. Nu al twee jaar bezig met de bachelor geschiedenis.

1 like

Psychologie

1 like

Pedagogiek. Doe er niks mee maar zou dat wel willen. Maar wat, dat is de grote vraag.

2 likes

Eerst bedrijfskunde (HBO, propedeuse behaald) gedaan en nu Media Studies (uni)

1 like

Interieurstyling
Communication & multimedia design (niet afgemaakt)
Culture en Maatschappelijke vorming
En nu deeltijd Pabo.

Ik ga ook voor de 4 maal scheepsrecht, net zoals @Nachtburgemeester

1 like

Ja klopt! Ik weet inmiddels wel zeker dat ik die kant op wil en heb ontslag genomen van mijn werk. Ik doe dit jaar de VAVO voor bètavakken en dan volgend jaar wil ik ik één van die studies (of allebei) gaan doen.

2 likes

Nu de opleiding Hbo voedingsmiddelentechnologie.

1 like

Chemisch analist afgerond
Zit nu te twijfelen op de opleiding tot scheikunde docent te gaan doen

2 likes

Als iemand tips heeft hiervoor. Hoor ze graag :yum:

MBO MTRO & Luchtvaart (Maastricht) afgerond)

En toen begon het hahahaha.

  • Vitaliteitsmanagement & toerisme (Vlissingen)
  • Commercieel management (Sittard)
  • Toerisme & Recreatiemanagement (Hasselt (BE) zelf een traject samengesteld en afgerond)
  • Lerarenopleiding Aardrijkskunde (Sittard)
  • Cultuurwetenschappen (Maastricht)
  • European Studies (LOI)

En nu ben ik klaar met steeds weer iets anders, wil gewoon over alles een beetje weten :joy:

2 likes

Heb je dit allemaal afgemaakt?