Wat eet je vanavond

Haha het ziet er echt ranzig uit zo, maar het is misosoep met sobanoedels, shiitake, wortel, lente-ui en ei

7 likes

Pasta! (Penne, creme fraiche, pesto, rucola, pijnboompitten, kip en bacon)

2 likes

Mijn vriend en ik hadden een kleine hapjes voor avondeten. Oftewel beide een halve pizza, groentebitterballen en een kaas spinazie schnitzel.

3 likes

Had geen zin om eten te maken maar alsnog naar de supermarkt gegaan om noodles te maken. En nog lekker ook :heart_eyes:

Super simpel: kippendijen, oosterse wokgroentes, eiernoodles, kikkoman, ketjap, sesamolie, sesamzaadjes, knoflook en chilivlokken! Jum!

3 likes

:cool:

14 likes

Pannenkoeken

Broodje met biefstuk, mierikswortelcreme, gegrilde groenten, avocado en rucola

Frietjes met een stoofvlees kroket

Ik heb carpaccio en zalm gehaald maar denk dat ik voor de carpaccio ga en er een salade van maak met spinazie en avocado en truffelmayo :inlove:

We gaan geloof ik bbqen maar ik wil pannekoeken eten :frowning: ik voel me wel echt een krengetje - normaal vind ik bbq super chill en als we al pannekoeken gaan eten wil ik ook nog eens dat mama ze maakt :no_mouth:

Vriend is uiteten dus ik ga straks lekker een zak chips leeg vreten, magnums eten en heel veel snoep. Love it!

1 like

Beef Shanghai!

Zelfgemaakte lasagne van gisteren

1 like

Verse basilicumpasta met paprika, prei, ui, kip en basilicumtomatensaus.

bbq-en! Zo fijn om voor mn stage 5 weken weer thuis te slapen en dit soort dingen weer te kunnen doen met mn ouders. Normaal moest ik om 7 uur alweer in de trein zitten!

Tagliatelle, varkensvlees gemarineerd met honing, tijm en mosterd, rucola & gekookt ei

Paddestoelen risotto, lekker meditatief in een pan roeren met verstand op nul

2 likes

McDonalds :heart_eyes:

Butter chicken :blush:

Macaronischotel (maar wel vegan) met rode ui, rode peper, zongedr tomaatjes en courgette. Met als ‘saus’ mosterd en sojaroom met veeeeel kerrie. En dan heel veel geraspte wilmersburger en panko erbovenop. Heel veel zin in,jaa. Mega ongezond.

4 likes