Wat eet je vanavond

Dit dus. Niks bijzonders, op mn mooie kringloopvondst bord :slight_smile:

5 likes

Bloemkool met tilapia saaaaaaaaai. Ik vind bloemkool ook eigenlijk echt zo’n smakeloze groente, maar ja haha hou wel van variatie dus af en toe moet het maar.

1 like

Iskender kebab

:greece:

5 likes

Eet je die zalm gewoon rauw? Kan dat gewoon met supermarkt zalm of moet je daar wel versere voor hebben?

Wat echt heel lekker is met rauwe zalm (of andere vis), is om het een aantal minuten in limoensap te laten trekken, dan ‘gaart’ het ook.

1 like

Dat ga ik een keer proberen!

1 like

Gehaktbal en avocado, lekker gebalanceerd. :+1:

1 like

Het is een Peruaans gerecht en heet ceviche. Super lekker ook met wat rode ui en paprika erbij.

2 likes

Uiteten geweest in een steak&ribs restaurant. Het was zo lekker maar zo veel!

3 likes

Me ook maar eens aan een pokebowl gewaagd. Met tofu, komkommer, mango, edamame, wakame en avocado. En sojasaus. Heel goed te doen. :ok_hand:t2:

14 likes

Pangasius filetblokjes, aardappelschijfjes en ehhh sla denk ik. Nog steeds geen inspiratie.

1 like

Gewokte broccolirijst met champignons, ui, knoflook, gerookte kipfilet en een woksausje. Echt supereasy, binnen 10 klaar. En lekker!

1 like

Zo’n pokebowl ziet er altijd zo mooi uit ook. Die kleuren etc. eet smakelijk!

1 like

Ik heb heerlijke pitabroodjes op gevuld met gegrilde groente, tomatensalsa en een zelfgemaakte knoflooksaus. En na een snelle cheesecake uit een glas.

2 likes

Shakshuka

2 likes

Pannenkoeken met spek, kaas en chilisaus <3

Lamsstoof <3

Zo lekker!

Barbecue :heart: