Daar heb ik me een partij zin in!
Maar hier is het beef stroganoff geworden vanavond
Daar heb ik me een partij zin in!
Maar hier is het beef stroganoff geworden vanavond
Die nieuwe kipkebab lunchsalade van de appie waar een pita bij zit. Heel lekker vooral met dit warme weer.
Pittig draadjesvlees met rijst en sperziebonen.
Vissticks met aardappelkroketjes en sla, denk ik. Is het enige wat nog in mān vriezer ligt en ik wil niet naar buiten
Salade van veldsla/botersla met gorgonzola, druiven, peer, olijven, cherry tomaatjes. Misschien iets van pasta of quinoa er ook nog door, met balsamico dressing.
En nog iets erbijā¦ dit ligt nog in de vriezer, dus misschien dit.
Gevulde paprikaās en ben&jerry als toetje
Ik ben bij de all you can eat wok!!!
Ik heb vanavond een personeelsfeest dus ik ben heeeel benieuwd wat er zal zijn om te eten!
Groente soep, stokbrood met kruidenboter en ijsje na
Pasta!
Denk iets van pasta want zag dat dat nog in de bonus was. Hoop dat gnocchi ook meedoet. Misschien nog B&Jās toe. Is ook ik de aanbiedingš¬
Heb de B&J blondie al in huis gehaald hehe.
Ik eet pasta carbonara maar dan ipv spekjes met spianata romana (afkekeken van Vapiano).
Wrap pizza met veel groente en niet zo heel veel kaas. Vult ook goed
Uiteindelijk een speltsalade geworden want bedacht me later dan ik gisteren ook al pasta had gegeten
Kip Tandori
Groentesoep met zuurdesembrood
Pastasalade, slamix, tonijn, rode ui, olijven, paprika, ei, mayo, beetje mosterd, citroensap, zout en peper
Heb heeel randkm avondeten gehad vandaag. Welteverstaan 2 nectarines, een plak Bananenbrood en een schaaltje soja yoghurt