Wat eet je vanavond

Daar heb ik me een partij zin in!

Maar hier is het beef stroganoff geworden vanavond

1 like

Die nieuwe kipkebab lunchsalade van de appie waar een pita bij zit. Heel lekker vooral met dit warme weer.

Pittig draadjesvlees met rijst en sperziebonen.

Vissticks met aardappelkroketjes en sla, denk ik. Is het enige wat nog in mā€™n vriezer ligt en ik wil niet naar buiten :rolleyes:

Salade van veldsla/botersla met gorgonzola, druiven, peer, olijven, cherry tomaatjes. Misschien iets van pasta of quinoa er ook nog door, met balsamico dressing.

En nog iets erbijā€¦ dit ligt nog in de vriezer, dus misschien dit.

1 like

Gevulde paprikaā€™s en ben&jerry als toetje

1 like

Ik denk dat ik deze zo haal en er nog wat ovenfrietjes bij maak

Ik ben bij de all you can eat wok!!!

Ik heb vanavond een personeelsfeest dus ik ben heeeel benieuwd wat er zal zijn om te eten!

Groente soep, stokbrood met kruidenboter en ijsje na

Pasta!

Denk iets van pasta want zag dat dat nog in de bonus was. Hoop dat gnocchi ook meedoet. Misschien nog B&Jā€™s toe. Is ook ik de aanbiedingšŸ˜¬

Heb de B&J blondie al in huis gehaald hehe.

Ik eet pasta carbonara maar dan ipv spekjes met spianata romana (afkekeken van Vapiano).

2 likes

Wrap pizza met veel groente en niet zo heel veel kaas. Vult ook goed :slight_smile:

Uiteindelijk een speltsalade geworden want bedacht me later dan ik gisteren ook al pasta had gegeten

Kip Tandori

Groentesoep met zuurdesembrood

1 like

Pastasalade, slamix, tonijn, rode ui, olijven, paprika, ei, mayo, beetje mosterd, citroensap, zout en peper

1 like

Heb heeel randkm avondeten gehad vandaag. Welteverstaan 2 nectarines, een plak Bananenbrood en een schaaltje soja yoghurt