Wat eet je vanavond

Pasta pesto <3

boontjes met gefrituurde tofu en een halve rol koekjes

Uit eten geweest bij de Chinees. Lekker tokkie haha maar is altijd heerlijk. Was heel blij dat ik een jumpsuitje aanhad met lekker veel ruimte voor de buik :rofl:

1 like

Een salade met daarbij stokbrood

1 like

Geen idee nog dus even dit topic doorspitten voor inspiratie :raised_hands:

Ik heb zin appelflappen te maken, maar das wel redelijk onverantwoord avond eten.
Zeker met een man die bijv. appelmoes HEEL raar vindt om te eten

3 likes

@anon67544534 Is toch een prima toetje? Of straks al maken en ergens voor de avond eten :smiley:

Goed idee!!! En des te meer voor mij, als het hier verder toch niet gewaardeerd wordt :joy:
Nu nog even inspiratie op doen voor verantwoord avond eten

1 like

Broccoli quiche met zongedroogde tomaatjes etc. En een groene salade :grin:

1 like

Zelfgemaakte pizza met sourdough! :pizza:

2 likes

Kaassoufle en patat mayonaise

2 likes

Patatje oorlog met een frikandel speciaal

2 likes

Ik ben eruit hoor! Kokosmelk rijst met hoisin&honey kip uit de oven en paprika, komkommer en spring onion

Edit: En als toetje natuurlijk een appelflap!

3 likes

Paar gebakken aardappeltjes met courgette en champignons uit de oven en ik denk een sofish burger (vega) erbij

1 like

Ovenschotel met aardappelschijfjes, gehakt, paprika en een soort van paprika/tomatensaus

Wat k bijna elke week eet (mits t mooi weer is). Falafel met couscoussalade (doperwtjes en tomaat) en kwark met peterselie, knoflook, komkommer.

11 likes

Zijn de appelflappen gelukt?

Ziet er heerlijk uit!

1 like

Is t ook😍 en zo lekker makkelijk ook

1 like

Kaassoufle werd in hetzelfde frituurvet als het vlees gebakken en daarna in het zakje bij de vleessnack van m’n moeder gedaan :expressionless: