Burrito’s met gehakt, paprika, kidneybonen en mais.
Hetzelfde maar dan zonder gehakt en mais
Poke bowl met zalm en spicy mango saus
Pita’s met shoarma van Vivera, rauwe spinazie, komkommer in het zuur, sriracha en chilisaus
Whiskey & bacon gehaktballetjes met stokbrood
Heb je deze zelf gemaakt en zo ja : heb je een recept? I’m intrigued
Yes! Ik heb dit recept gebruikt https://www.ohmyfoodness.nl/omf-filmt/fastfood-friday-whiskey-bacon-gehaktballetjes/
Super simpel, alleen het spek in de foodprocessor is een beetje nasty haha. Maar ik vind ze echt gruwelijk lekker. Kan trouwens ook in de slowcooker. Dan hoef je de balletjes alleen een beetje bruin aan te bakken (hoeft niet gaar) en dan met de ingrediënten van de saus een paar uurtjes in de slowcooker. Hoe langer ze op staan, des te lekkerder ze worden.
thanks! dan ga ik het in de SC proberen:)
Ik heb van dat gore Hollands Chinese afhaalvoer gehaald.
Gebakken rijst, babi pangang en ko yu luk.
Zo ranzig en toch zo lekker.
Bibimbap en Kimchi afhaal! <3
Kwamen vrienden eten maar had weinig tijd, dus werd ricotta pasta bake, komkommersalade, tapenadebrood met smeersels (tomatentapenade en knoflookkruidenboter). Plus veel geraspte Parmezaans on the side of course.
Als toetje witte chocolade panna cotta met speculoos kruimels.
Gisteren Kaeng Khiaw Waan Kung volgens de menukaart (Thaise groene curry met garnalen) met nasi en vanavond zelfgemaakte kipkerrie met snijbonen en rijst.
Vega shoarma met pitabroodjes
Courgettesoep
Gevulde paprika met rijst of pasta bolognese.
De bolognese saus is iig gemaakt.
Kipfilet gevuld met pesto,tomaat en mozzarella uit de oven, een mega gepofte aardappel ( dat ding is zo groot als een baksteen) en een simpele salade
Mijn vriend gaat koken. Iets met aardappels uit de oven, garnalen en geloof doperwten. En waarschijnlijk een goede hoeveelheid knoflook, hem kennende.
Linzensoep met wortel en kokosmelk
Ik vind rauwe tomaat dus echt niet lekker (snoeptomaatjes of tomaat op een broodje (ham)burger) is uit de oven of anders klaargemaakt echt anders?
Vind ik wel ja.
Ik ga bijvoorbeeld absoluut totaal over huig alleen al bij de aanblik van rauwe ui, maar goed doorbakken vind ik het prima.
Smaak verandert altijd bij verhitting.