Wasmiddel-topic

Doe je er dan nog wel wasmiddel bij? Of is dat dit? :thinking:

Ja ik doe ook nog wasmiddel erbij. Gewoon zoals ik normaal doe en dan een klein beetje van dit erbij. Dit is sowieso iets wat je op gevoel een beetje moet doen, ik doe maar een beetje dus met zo’n verpakking ga ik echt een jaar doen haha.

Maar ga nog wel een keer een andere geur erbij halen in de aanbieding voor de afwisseling.

1 like

Bij appie is Robijn nu 2e gratiessss.
Ik gebruik die dus altijd, en dan het liefst de XXXXXLXLLLLLLXLXLXLLXLX flessen.
Met Zwitsal wasverzachter.

Hoeveel gebruik jij daar van? Zo’n heel dopje vol? Ik had er laatst ook een variant gekocht, en ruikt suuuuper lekker, alleen ik heb er maar 5 wasbeurten mee gedaan. Is dat normaal? Vind ze dan wel duur :see_no_evil:

Ik doe er maar een bodempje van die dop bij, ruikt nog steeds heel lekker.

1 like

Lastig te zeggen, ik heb het weer sinds een lange tijd en had vandaag een héél klein beetje gedaan en dat was te weinig. Maar een hele dop vol lijkt me wel wat veel.

Wasmiddel altijd Robijn en als ‘wasversachter’ gebruiken we Lenor Unstoppables. Mijn vriend heeft namelijk de wasmachine zo staan dat het bakje waar je normaal wasmiddel en -verzachter niet open kan en ik hou wel van lekker geurende was.

Alles van Lenor: capsules, wasverzachter en unstoppables. Ik gooi ook altijd een scheutje azijn bij de wasverzachter.

Waarvoor is de azijn?

Team Color Reus en Witte Reus voor altijd. Enige waar ik zeker geen huidreactie op krijg. Wasverzachter heb ik al lang afgezworen. Scheutje azijn maakt mijn kleding ook lekker zacht, en nee het ruikt niet zuur na het wassen.

Maakt de kleding zacht en is ook voor het kleurbehoud.

Volgende week Robijn wasmiddel 3 voor €9,00 bij de Appie! Wel bepaalde flessen, zoek ff op welke!

Site ligt eruit :woman_shrugging:t5: Iig de ‘gewone’ flessen. Van 22-27 wasbeurten.

Nu 1+1 robijn bij plus

1 like

Als je aanbieding wilt zien van een bepaald product kun je dat invullen bij voordeelmuis.nl
Daar krijg je direct te zien waar het in de aanbieding is.

Hulde voor dit topic!

Helpen wasmachine ontvetters nou echt? Ik ben een beetje huiverig on azijn in de wasmachine te flikkeren.

Waarom ben je daar huiverig voor? Ik doe altijd azijn bij mijn was.

Wasmiddel: Fleuril gouden fles of Robijn Zwitsal
Wasverzachter: Robijn intense Zwitsal, Robijn tiarebloem of Lenor pioenroos
Geurparels: Lenor Unstoppables: Luxueus of Fris

Ik ben dol op lekkere geurtjes, dit zijn echt mijn favo’s :heart_eyes:

Ik ben een beetje bang dat de trommel niet lekker ruikt wanneer ik er alleen azijn in doe. Maar dat in de trommel gooien en op 90 graden aanzetten maakt hem weer fris dus?

Ja ik gooi het altijd bij mijn gewone was. En eens in de zoveel tijd inderdaad op 90 graden met enkel azijn. Dan ruikt het gewoon fris, niet zuur naar azijn, maar uiteraard ook niet naar bloemetjes haha.