Je kunt blijkbaar ook poetsen met wasverzachter: http://creatieveideetjes.nl/wasverzachter-schoonmaakmiddel/
Heeft speciaal wasmiddel voor zwarte was zin? Ik dacht altijd dat dat onzin was.
Ik gebruik het wasmiddel van de HEMA! Voor witte en bonte was. Geen wasverzachter, dat vind ik niet nodig.
Jaaa die met roze rozen is mijn favoriet!
Ik ben juist verbaasd dat er mensen zijn die dat niet gebruiken vind dat echt een toegevoegde waarde.
Lekkere geur en extra zacht!
Ik gebruikt altijd Robijn en koop ‘m dan in de bonus (nog steeds duur I know maar wel lekker). Ik wissel altijd af met de geuren maar heb nu zo’n limited edition en die is héél lekker. Wasverzachter gewoon van AH huismerk; die blauwe of gele.
Kopen jullie ook wasmiddel op kleur? Dus zwart, wit en color? Ik wel maar voelt soms wat overdreven
Ja heb altijd het idee dat wasverzachter onzin is en gewoon tussen de oren zit, m’n kleding komt er namelijk altijd gewoon zacht en lekker ruikend uit. Doe het wel direct in de droger want anders vind ik het heel naar hard worden. Maar ik ga maar eens wasverzachter aanschaffen en kijken of ik veel verschil zie.
Ik heb geen idee, maar ik heb best veel zwarte/donkere kleding dus ik gebruik het voor de zekerheid
Ja ik ook, dus mss toch maar eens aanschaffen!
Maakt niks uit hoor!
Die vind ik ook lekker! Maar ik geloof dat ik ‘t bakje eens moet schoonmaken, dat de was daarom eerst zo muf ruikt haha.
Trouwens gebruiken jullie ook DASTY ONTVETTER?? echt briljant, doe altijd een scheutje bij de was.
Ik ben met mijn jurkje langs de kettingkast van mijn fiets gekomen en nu zitten daar dus zulke zwarte vetvlekken in die er niet meer uitgaan met de was… denk je dat het er met DASTY uitgaat?
Mijn moeder gaf de tip maar kende het niet, maar jij gebruikt het dus standaard?
Ik heb heel veel zwarte kleding en dat doe ik allemaal met gekleurde was-wasmiddel en het is allemaal nog steeds mooi zwart.
Lifesafer!
@Xiomara je zou de witte op het vuil kunnen spuiten en dan nog wat ontvetter in het machine erbij doen.
@Duif ja standaard haha! merk toch wel dat het schoner wordt. Tip van mi madre.
Waar haal je huismerk wasnoten?
Ik gebruik nu verschillende wasmiddelen maar ik wil graag met wasnoten gaan wassen. Ik gebruik sinds kort geen wasverzachter meer maar een scheutje azijn.
Ik gebruik altijd azijn bij m’n fleece vesten (werkkleding) dan ruiken ze echt een stuk frisser.
Ik had gegoogled en kwam toen op de webshop van berivita
Ik heb dat soort vlekken ooit uit mijn kleding gekregen met boter! Voelt een beetje tegennatuurlijk, maar gewoon de boter (margarine kan ook) goed insmeren op de vlek, even in laten trekken en dan in de was. Geen vlek meer te zien.
Wat is jullie mening over wasmiddelen zoals Vanish? Helpt het echt of niet? Ik hoor altijd verschillende meningen hierover van mensen. Heb het zelf ook een tijdje gebruikt en was er wel tevreden over maar mijn was is ook met normale wasmiddel altijd schoon dus ik vind het lastig te zeggen.
Voor een nog schonere was! merk het vooral aan m’n beddengoed, dat ziet er echt helemaal fris en fruitig uit na een wasbeurt.
Ik heb toevallig gisteren een fles wit wasmiddel van AH huismerk voor het eerst gebruikt. Mijn was werd er echt onwijs wit van! Ruikt ook lekker, €2,35 voor een fles, dus ook niet duur!
Ooooh wat lief dat je erop reageert!!! Die ga ik sowieso proberen, meteen zo even halen